Office en hr assistent

Je vindt deze job in: Talent in office HR HR Administrator/Payroll

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Deeltijds

Plaats

Ieper

Regime

Dag

Voor de opstart van een nieuwe site in Roeselare kijken we uit naar een HR & Office Collega!
Dankzij jou loopt de administratie op wieltjes 

  • enerzijds ben je verantwoordelijke voor allerhande hr taken 
  • anderzijds sta je in voor algemene administraie en onthaal 
Dat in een deeltijdse job - elke voormiddag.

Ben jij de administratieve duizendpoot die graag het kantoor en administratie op orde houd? 

Wat ga je doen?

Een mix van hr en algemene office administratie en een vleugje onthaal:

HR:

  • Maandelijkse payroll van de arbeiders samen met sociaal secretariaat 
  • Verzamelen van de urenstaten en prestaties van medewerkers
  • Dagelijkse controle van aanwezigheden en ziekmeldingen
  • Beheer van de prestaties van interims en jobstudenten
  • Algemene administratieve ondersteuning van de HR-organisatie
  • Werving : beheer Jobtoolz, inplannen afspraken, ...
  • Correcte opvolging fietsleasing, opleidingen, HR-admin, ...
  • .....
Office Management & receptie :
  • algemene administratie: voertuigkeuringen, ontvangen van pakketten, post, …
  • Algemene orde en netheid van het kantoor
  • Ondersteuning bij organisatie van events (klantendagen, beurzen, bedrijfsfeest, …)
  • Onthaal : verwelkomen van klanten, leveranciers en bezoekers
  • Ondersteuning bij het versturen van pakjes in samenwerking met de magazijnier
  • Beantwoorden van inkomende telefonie
  • Organisatie van de werkkledij

Waar ga je werken?

Maatwerkbouwer voor landbouw & industrie met ruim 60j ervaring.
Hier worden medewerkers oprecht gewaardeerd en zetten ze hun klanten centraal. 
De laatste jaren zetten zijn ze sterk gegroeid ! Maak deel uit van een groeiverhaal! 

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je kan makkelijk prioriteiten stellen en houdt het overzicht, ook bij complexe taken
  • Je hebt een goed inzicht in administratieve processen
  • Je werkt proactief en gaat zelf opzoek naar missende documentatie/informatie binnen jouw werkprocessen
  • Je durft initiatief te nemen en hebt oog voor details die anderen misschien over het hoofd zien
  • Je spreekt vlot Nederlands en durft Frans te spreken wanneer nodig
  • Je vindt het fijn om met mensen in contact te komen (telefonisch, face-2-face, ….)
  • Je kan snel schakelen tussen verschillende taken, ook in complexere werkomgevingen
  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en efficiënt.
  • Minimaal 5 jaar ervaring binnen een administratieve functie in combinatie met Bachelor-denkniveau

Wat biedt jouw werkgever?

  • We bieden een gevarieerde job
  • Deeltijdse job (elke voormiddag van 8u tot 12u)
  • Werken in een groeiende en  dynamische KMO met vlakke structuur
  • Je staat dicht bij alle collega's en ontwikkelt een brede kijk op de bedrijfsvoering
  • Je krijgt volop kansen om initiatieven te nemen, jezelf te ontwikkelen en jouw sterktes verder uit te bouwen
  • Je bent geen nummer en iedere inspanning wordt ook in realiteit gezien
  • We werken in een pro-rata 39-uren week, waardoor je pro-rata 3 extra vakantiedagen opbouwt.
  • Je krijgt ook maaltijdcheques, een groeps- & hospitalisatieverzekering
  • Kom je graag met de fiets naar het werk? Wij bieden een leasefiets aan
  • Je werkplaats is in het 1e jaar Ieper, na 1 jaar verhuis je naar ons nieuw kantoor in Roeselare (bespreekbaar) 

Ref: 090068

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact