Management assistent 4/5

Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Deeltijds

Plaats

Heule

Regime

Dag

Wil je meebouwen aan de groei van een succesverhaal? 
Ben je een controlefreak en hou je van cijfertjes? deze rechterhand zijn we naar op zoek.

In deze zeer gevarieerde functie ben jij de ruggengraat van onze financiële administratie.

Ben jij de financieel assistent die een cruciale rol speelt binnen een bedrijf? Houd je van afwisseling en werk je graag in een dynamische omgeving en een gloednieuw kantoor? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?


Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en dat onze financiële processen soepel verlopen. Jouw verantwoordelijkheden zijn onder andere:

  • Administratie: je maakt facturen op, beheert inkomende en uitgaande betalingen, en zorgt voor een correcte boekhouding en naleving van wettelijke verplichtingen.
  • Rapportage: je stelt maandelijkse rapporten op over omzet, brutomarge en kosten, zodat de zaakvoerder goed geïnformeerd is
  • Hr administratie : Je regelt de loonadministratie voor zowel eigen medewerkers als reismedewerkers.
  • Leveranciersadministratie : Je beheert contacten met leveranciers, banken en verzekeringsmaatschappijen, en controleert contracten met hotels.
  • Ondersteunen in Prijszetting: Je bepaalt in samenwerking met de zaakvoerder de prijszetting voor hotels en pakketten waarbij je zorgt voor nauwkeurige berekeningen en controle.
  • Kwaliteit: Je voorkomt administratieve fouten en behandelt schade- en klachtenadministratie.
  • Organisatie kantoor: Je volgt de poetsdienst op en bestelt noodzakelijke kantoorbenodigdheden. Je bestelt ook nieuwe hardware.
  • IT opvolging: je bent verantwoordelijk voor de aankoop van computers en gerelateerd hardware materiaal om ervoor te zorgen dat ons team altijd goed is uitgerust.

Waar ga je werken?

Onze klant zorgt er steeds op nieuw voor dat mensen kunnen ontspannen en genieten van hun vakantie.
Zorgeloos en van a tot z organiseren ze sportieve evenementen.


Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent punctueel en gedetailleerd in je werk, met een scherp oog voor controle en nauwkeurigheid in prijsberekeningen.
  • Je kunt de juiste prioriteiten stellen en hebt een uitstekend agendabeheer
  • Organisatievermogen en een analytische instelling zijn jouw tweede natuur
  • Je bent communicatief vaardig en klantgericht, met een proactieve houding
  • Je bent coachbaar en een geweldige teamspeler
  • Je houdt van sfeer onder de collega's met een vleugje humor 

Wat biedt jouw werkgever?

  •   Een belangrijke rol binnen de financiële processen van een groeiende organisatie.
  • Een job in een organisatie gebaseerd op vertrouwen en autonomie.
  • Team dat wil groeien naar een inspirerend team van 4 tot 5 medewerkers
  • Prachtige groeimogelijkheden, want vanaf 2025 komen er regelmatig leermomenten en trainingen.
  • In 2025 maken ze de sprong naar gloednieuwe, moderne en inspirerende werkomgeving 
        Een vast contract met de mogelijkheid voor fulltime of deeltijdse werkstelling  (minimum 3/5). 
  • Werken van maandag tot vrijdag, dus je hebt het weekend vrij.
  • Thuiswerkvergoeding 
  • Maaltijdcheques 



Ref: 091616

Reageer vandaag nog!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact