Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en dat onze financiële processen soepel verlopen. Jouw verantwoordelijkheden zijn onder andere:
- Administratie: je maakt facturen op, beheert inkomende en uitgaande betalingen, en zorgt voor een correcte boekhouding en naleving van wettelijke verplichtingen.
- Rapportage: je stelt maandelijkse rapporten op over omzet, brutomarge en kosten, zodat de zaakvoerder goed geïnformeerd is
- Hr administratie : Je regelt de loonadministratie voor zowel eigen medewerkers als reismedewerkers.
- Leveranciersadministratie : Je beheert contacten met leveranciers, banken en verzekeringsmaatschappijen, en controleert contracten met hotels.
- Ondersteunen in Prijszetting: Je bepaalt in samenwerking met de zaakvoerder de prijszetting voor hotels en pakketten waarbij je zorgt voor nauwkeurige berekeningen en controle.
- Kwaliteit: Je voorkomt administratieve fouten en behandelt schade- en klachtenadministratie.
- Organisatie kantoor: Je volgt de poetsdienst op en bestelt noodzakelijke kantoorbenodigdheden. Je bestelt ook nieuwe hardware.
- IT opvolging: je bent verantwoordelijk voor de aankoop van computers en gerelateerd hardware materiaal om ervoor te zorgen dat ons team altijd goed is uitgerust.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je bent punctueel en gedetailleerd in je werk, met een scherp oog voor controle en nauwkeurigheid in prijsberekeningen.
- Je kunt de juiste prioriteiten stellen en hebt een uitstekend agendabeheer
- Organisatievermogen en een analytische instelling zijn jouw tweede natuur
- Je bent communicatief vaardig en klantgericht, met een proactieve houding
- Je bent coachbaar en een geweldige teamspeler
- Je houdt van sfeer onder de collega's met een vleugje humor
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Een belangrijke rol binnen de financiële processen van een groeiende organisatie.
- Een job in een organisatie gebaseerd op vertrouwen en autonomie.
- Team dat wil groeien naar een inspirerend team van 4 tot 5 medewerkers
- Prachtige groeimogelijkheden, want vanaf 2025 komen er regelmatig leermomenten en trainingen.
- In 2025 maken ze de sprong naar gloednieuwe, moderne en inspirerende werkomgeving
• Een vast contract met de mogelijkheid voor fulltime of deeltijdse werkstelling (minimum 3/5). - Werken van maandag tot vrijdag, dus je hebt het weekend vrij.
- Thuiswerkvergoeding
- Maaltijdcheques
- Onze klant zorgt er steeds op nieuw voor dat mensen kunnen ontspannen en genieten van hun vakantie.
- Zorgeloos en van a tot z organiseren ze sportieve evenementen.