Commerciële binnendienst medewerker

Wil jij graag jouw ervaring als commercieel bediende meenemen in een bedrijf dat op mondiaal niveau meespeelt? 

Vind je het belangrijk dat jij jouw dossiers van A-Z kan opvolgen? 

Twee ervaren collega's staan klaar om JOU te omarmen! 

Samen met hen volg je klantenorders op van offerte tot facturatie.

Wereldwijd sta je in contact met zowel agro -en constructiebedrijven.

  • een moderne werkplek
  • glijdende werkuren
  • vrij te kiezen verlof van 32 dagen
  • talrijke teamactiviteiten. 

Wat ga je doen?

  • Je bent intern het eerste aanspreekpunt voor een bepaalde klantengroep m.b.t. beheer van het volledige orderproces
  • Je zorgt voor een vlotte service aan klanten.
  • Je maakt offertes op, beheert lopende bestellingen en coördineert afronding van dossiers tot facturatie.
  • Je plant de transporten en de douane formaliteiten van jouw dossiers.
  • Je bent samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt voor het onthaal van klanten & bezoekers en verzorgt telefonie.
  • Naast je verantwoordelijkheden voor jouw klantendossiers neem je ook administratieve taken op jou, zoals de verwerking van aankooporders.
  • Je denkt mee in procesverbeteringen en optimalisaties binnen jouw verantwoordelijkheden
  • Je zorgt dat bij jouw afwezigheid (vakantie, ziekte, enz.) dossiers vlot door collega’s kunnen opgevolgd worden
  • Je ziet er daarbij toe op de correcte aanmaak in ERP/CRM van nieuwe contacten/bedrijven,

Waar ga je werken?

Onze klant is gespecialiseerd in het verwerken van thermoplastische kunststoffen voor de aanmaak van sandwich kunststofpanelen en roosters.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je werkt graag in een dynamische en snel veranderende omgeving waarbij jouw klantvriendelijkheid (schriftelijk/mondeling) een echte troef zijn
  • Je behaalde een bachelor in een relevante richting, of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je kunt terugblikken op 5 jaar ervaring binnen een commerciële binnendienst Sterke kennis van MS Office, ERP en CRM
  • Talenkennis: vloeiend in Engels & Frans

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een gevarieerde, verantwoordelijke functie binnen een ambitieus groeibedrijf met een lange termijn focus
  • Motiverend verloningspakket inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, …
  • Naast de 20 wettelijke vakantiedagen heb je nog 12 ADV dagen – vrij te kiezen
  • De uitdaging om continu verbeteringen in te voeren binnen je verantwoordelijkheden
  • Je krijgt een grondige opleiding bij opstart en opleidingsmogelijkheden tijdens je tewerkstelling.
  • Meerdere keren per jaar nodigen we jou uit op leuke activiteiten.
  • Je werkt met toffe collega’s in een losse sfeer, waar directe communicatielijnen centraal staan.
  • 40 uren week in een glijdend uurrooster starten tussen 7u30 en 9u en stoppen vanaf 15.30 

Ref: 090647

Reageer vandaag nog!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact