Ref: 090647
Commerciële binnendienst medewerker
Specialisatie
Talent in office
Tewerkstelling
Voltijds
Plaats
Lichtervelde
Regime
Dag
Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Je bent intern het eerste aanspreekpunt voor een bepaalde klantengroep m.b.t.
beheer van het volledige orderproces
Je zorgt voor een vlotte service aan klanten.
Je maakt
offertes
op, beheert lopende bestellingen en coördineert
afronding van dossiers tot facturatie.
Je
plant de transporten
en de douane formaliteiten van jouw dossiers.
Je bent samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt voor het
onthaal van klanten & bezoekers
en verzorgt telefonie.
Naast je verantwoordelijkheden voor jouw klantendossiers neem je ook
administratieve taken
op jou, zoals de verwerking van aankooporders.
Je
denkt mee in procesverbeteringen
en optimalisaties binnen jouw verantwoordelijkheden
Je zorgt dat bij jouw afwezigheid (vakantie, ziekte, enz.) dossiers vlot door collega’s kunnen opgevolgd worden
Je ziet er daarbij toe op de correcte aanmaak in ERP/CRM van nieuwe contacten/bedrijven,
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je werkt graag in een dynamische en snel veranderende omgeving waarbij jouw klantvriendelijkheid (schriftelijk/mondeling) een echte troef zijn
Je behaalde een bachelor in een relevante richting, of bent gelijkwaardig door ervaring
Je kunt terugblikken op 5 jaar ervaring binnen een commerciële binnendienst Sterke kennis van MS Office, ERP en CRM
Talenkennis: vloeiend in Engels & Frans
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een
gevarieerde, verantwoordelijke
functie binnen een ambitieus groeibedrijf met een lange termijn focus
Motiverend verloningspakket
inclusief extralegale voordelen zoals
maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, …
Naast de 2
0 wettelijke vakantiedagen heb je nog 12 ADV dagen – vrij te kiezen
De uitdaging om continu verbeteringen in te voeren binnen je verantwoordelijkheden
Je krijgt een
grondige opleiding
bij opstart en opleidingsmogelijkheden tijdens je tewerkstelling.
Meerdere keren per jaar nodigen we jou uit op leuke activiteiten.
Je werkt met toffe collega’s in een losse sfeer, waar directe communicatielijnen centraal staan.
40 uren week in een glijdend uurrooster starten tussen 7u30 en 9u en stoppen vanaf 15.30
Onze klant is gespecialiseerd in het verwerken van thermoplastische kunststoffen voor de aanmaak van sandwich kunststofpanelen en roosters.
Bereid hier je gesprek voor
https://www.vindeenjob.be/commercile-binnendienst-medewerker-707290