Administratief medewerker sales
Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
RoeselareRegime
Dag
Nood aan een nieuwe administratieve uitdaging?
Op zoek naar een ideale work-life balance?
Passie voor groente en fruit?
Je komt terecht op de commerciële binnendienst en zal de account- en productmanagers ondersteunen.
Jouw inzet wordt op prijs gesteld met:
- een grondige begeleiding bij opstart
- 32 dagen verlof
- vrije namiddagen, ook bij voltijds werken!
Wat ga je doen?
- Je staat in voor de opvolging van de aanvoer van goederen en bewaakt de voorraad.
- Je registreert inkomende orders en verwerkt deze nauwkeurig in het systeem.
- Je stelt offertes op en zorgt ervoor dat klanten tijdig de juiste informatie ontvangen.
- Je beheert klantendossiers en volgt deze actief op, van bestelling tot levering.
- Je zoekt oplossingen voor tekorten.
- Je behandelt contracten en bestellingen van a tot z, met oog voor detail en klanttevredenheid.
- Je beantwoordt commerciële vragen via telefoon of e-mail en voorziet klanten van een professionele service.
Waar ga je werken?
Onze klant verkoopt jaarlijks 250 miljoen kg groenten en fruit van bij ons. Met passie en vakkennis geteeld door een 750-tal actieve producentenuit onze buurt.
In 2010 haalden ze het charter van duurzaam ondernemen en in 2017 werd dit zelfs nog naar een hoger niveau getild.
Wist je dat ze een eigen bedrijfsrestaurant hebben met een hoog niveau Vlaamse kost?
Waarom is dit iets voor jou?
- Je hebt reeds ervaring binnen administratie of volgende in deze richting een opleiding.
- Je kan vlot overweg met Office en nieuwe software.
- Je kan goed prioriteiten stellen en autonoom werken.
- Je bent communicatief ingesteld en kan je verhaal goed overbrengen naar collega's en klanten.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en hebt een goede basiskennis van Frans.
- Je bent bereid te werken in een variabel uurrooster in een 5 dagenstelsel, waarvan de werktijd kan liggen tussen 5u30 en 21u.
- Je bent ook bereid om 1 op 3 zaterdagen te werken.
Wat biedt jouw werkgever?
- We bieden een uitdagende functie aan met veel ruimte voor initiatief.
- Je gaat aan de slag in een dynamische werkomgeving met fijne collega’s.
- Je mag rekenen op doorgroeimogelijkheden binnen dit bedrijf.
- Vaste job
- Een stimulerend loon wordt aangevuld met:
- maaltijdcheques €8
- eindejaarspremie (13de maand)
- groepsverzekering
- hospitalisatieverzekering
- mogelijkheid tot fietslease.
- 20+12 dagen vrij in te plannen verlof
- Flexibel werkrooster met wisselbeurt waardoor je op maandbasis
- 4 dagen zal starten om 5.30 u
- 2 dagen starten om 6.30 u
- 11 dagen dagdienst (8.30 u – 17 u).
- 2 dagen laatdienst (12.30u – 20.30 u)
- 1 zaterdag, in de week dat je op zaterdag werkt is er een vrije dag voorzien. Staat momenteel op vrijdag.
De job die klopt? Solliciteer hier meteen!
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Jonas Anraed
Matching Talent
-
Isabeau Van den Broecke
Matching Talent
-
Sharka Vens
Talent Manager