Je staat in voor de opvolging van de aanvoer van goederen en bewaakt de voorraad.
Je registreert inkomende orders en verwerkt deze nauwkeurig in het systeem.
Je stelt offertes op en zorgt ervoor dat klanten tijdig de juiste informatie ontvangen.
Je beheert klantendossiers en volgt deze actief op, van bestelling tot levering.
Je zoekt oplossingen voor tekorten.
Je behandelt contracten en bestellingen van a tot z, met oog voor detail en klanttevredenheid.
Je beantwoordt commerciële vragen via telefoon of e-mail en voorziet klanten van een professionele service.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt reeds ervaring binnen administratie of volgende in deze richting een opleiding.
Je kan vlot overweg met Office en nieuwe software.
Je kan goed prioriteiten stellen en autonoom werken.
Je bent communicatief ingesteld en kan je verhaal goed overbrengen naar collega's en klanten.
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en hebt een goede basiskennis van Frans.
Je bent bereid te werken in een variabel uurrooster in een 5 dagenstelsel, waarvan de werktijd kan liggen tussen 5u30 en 21u.
Je bent ook bereid om 1 op 3 zaterdagen te werken.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
We bieden een uitdagende functie aan met veel ruimte voor initiatief.
Je gaat aan de slag in een dynamische werkomgeving met fijne collega’s.
Je mag rekenen op doorgroeimogelijkheden binnen dit bedrijf.
Vaste job
Een stimulerend loon wordt aangevuld met:
maaltijdcheques €8
eindejaarspremie (13de maand)
groepsverzekering
hospitalisatieverzekering
mogelijkheid tot fietslease.
20+12 dagen vrij in te plannen verlof
Flexibel werkrooster met wisselbeurt waardoor je op maandbasis
4 dagen zal starten om 5.30 u
2 dagen starten om 6.30 u
11 dagen dagdienst (8.30 u – 17 u).
2 dagen laatdienst (12.30u – 20.30 u)
1 zaterdag, in de week dat je op zaterdag werkt is er een vrije dag voorzien. Staat momenteel op vrijdag.
Onze klant verkoopt jaarlijks 250 miljoen kg groenten en fruit van bij ons. Met passie en vakkennis geteeld door een 750-tal actieve producentenuit onze buurt.
In 2010 haalden ze het charter van duurzaam ondernemen en in 2017 werd dit zelfs nog naar een hoger niveau getild.
Wist je dat ze een eigen bedrijfsrestaurant hebben met een hoog niveau Vlaamse kost?