Administratief en commercieel medewerker

Wil jij aan de slag bij een internationaal, duurzaam en mensgericht bedrijf? Wij zoeken een administratief en commercieel talent om onze klanten professioneel te begeleiden.
Heb je een hart voor het opbouwen van klantenrelaties en werkt je graag nauw samen met verschillende interne diensten om zo een klantgerichte oplossing te bekomen?

Wat mag je zeker verwachten:

  • Vlotte en transparante selectieprocedure
  • Work-life balans - glijdende werkuren tussen 7u30 en 9u
  • Volledige onboarding en begeleiding

Wat ga je doen?

  • Je zorgt voor de volledige administratieve opvolging van klanten: offertes opstellen, facturen maken, klantengegevens updaten.

  • Je ondersteunt de verkoop en volgt commerciële contacten nauw op.

  • Je bouwt aan duurzame klantrelaties en werkt nauw samen met accountmanagers, planners en technische dienst.

  • Je behandelt klachten, zoekt oplossingen en communiceert klantgericht.

  • Je maakt nieuwe klanten aan op basis van risicobeoordeling en stelt aangepaste offertes op.

  • Je maakt dagcontracten op en verwerkt die correct in het systeem.

  • Je schakelt mee in de planning van techniekers wanneer nodig.

  • Je beantwoordt inkomende oproepen en e-mails op een vlotte, professionele manier.

Waar ga je werken?

Onze klant is een internationale speler in preventie, hygiëne en duurzame ongediertebestrijding.
Hun Zweedse cultuur staat voor vrijheid, verantwoordelijkheid en een gezonde balans tussen werk en privé.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent administratief sterk, nauwkeurig en klantgericht.

  • Je werkt vlot met ERP/CRM-software of bent bereid dit snel aan te leren.

  • Je bent communicatief, commercieel ingesteld en stressbestendig.

  • Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede basiskennis Frans (wordt getest tijdens het sollicitatiegesprek).
    → Kennis van vakjargon wordt aangeleerd.

  • Je houdt van teamwork maar kan ook zelfstandig werken.

  • Je schakelt snel tussen taken en behoudt overzicht.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een vaste voltijdse job bij een stabiel en groeiend bedrijf
  • Mooi loonpakket met extra legale voordelen: Maaltijdcheques €8/d, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, CAO90 bonus, onkostenvergoeding
  • Thuiswerk mogelijk 2dagen/week: Laptop, headset en extra scherm
  • 20 vakantiedagen + 6ADV dagen vrij te kiezen
  • Drie-maandelijkse teambuildings, Bbq, ijsjes bij mooi weer, ...
  • Attentie bij Pasen, Kerst en Sinterklaas

Ref: 084738

Interesse? Aarzel niet en solliciteer vandaag nog!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact