Tijdelijk administratief bediende

Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Regime

Dag

Voor een periode van minimum 6 maanden zoeken wij administratieve ondersteuning voor een bedrijf gespecialiseerd in allerhande werkkledij

Ben jij op zoek naar een tijdelijke functie? 
Dit gecombineerd met flexibele werkuren? 
Ben jij nauwkeurig ingesteld en haal jij er met gemak de foutjes uit? 

Dan hebben wij de uitdaging die jij zoekt! 

Wat ga je doen?

Wat mag jij verwachten van jou takenpakket: 

  • Je controleert de aankoopfacturen volgens de geleverde producten aan de hand van leveringsnota's. 
  • Je corrigeert eventuele fouten in klantenbestanden. 
  • Je werkt in een ondersteunende rol voor de aankoopdienst. 
  • Jouw takenpakket kan aangevuld worden met andere administratieve taken indien nodig. 

Waar ga je werken?

Onze klant biedt een totaal concept aan veiligheidsartikelen, gaande van handbescherming, voetbescherming, veiligheidskledij, gezichtsbescherming alsook gehoor, hoofd en ademhalingsbescherming.

Waarom is dit iets voor jou?

Herken jij jezelf in onderstaande vaardigheden?

  • Je hebt kennis van een ERP pakket, Dynamics 365 en of Excel
  • Een eerste ervaring binnen aankoopdienst is een mooie meerwaarde!
  • Je bent punctueel ingesteld en kan nauwkeurig werken! 

Wat biedt jouw werkgever?

Wij bieden jou enkele mooie extra's: 


  • Aantrekkelijk loon volgens ervaring
  • Aangevuld met extralegale voordelen
  • Glijdende / flexibele werkuren
  • 39 werkweek met bijkomend 6 ADV dagen boven 20 verlofdagen 
  • Werken in splinternieuwe kantoren 
  • Aangename en goedlachse collega's 
  • Opleiding en begeleiding voorzien bij opstart 

Ref: 090585

Reageer vandaag nog!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact