Medewerker stockbeheer /aankoop optimalisatie

Je vindt deze job in: Talent in office Aankoop/logistiek Aankoop /voorraadbeheer

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Regime

Dag

Heb jij een mooie ervaring binnen aankoop / voorraadbeheer?
Zin om jouw kennis en ervaring te delen met een stabiel team? 
Ben jij op zoek naar glijdende uren en/of de mogelijkheid tot thuiswerk?
Dan is dit misschien wel de uitdaging waar jij naar op zoek bent!

Wat ga je doen?

  • Je werkt mee aan een efficiënt voorraadbeheer om zo een uitstekende leverbetrouwbaarheid te garanderen naar de eindklant toe!
  • Je bent verantwoordelijk voor een correcte herbevoorrading volgens de gegeven verbruiksrapporten en bestellingen van klanten. 
  • Je helpt mee om een constructief bestelproces uit te werken en dit volgens de in- en output van de artikelen.
  • Je behandelt punctueel eventuele kwaliteitsklachten en retours.
  • Je behartigt het retourproces tussen onze shops, het distributiecentrum en de leveranciers
  • Je aankopen zijn correct geregistreerd en opgevolgd 

Waar ga je werken?

Onze klant biedt een totaal concept aan veiligheidsartikelen, gaande van handbescherming, voetbescherming, veiligheidskledij, gezichtsbescherming alsook gehoor-, hoofd- en ademhalingsbescherming.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je beschikt over een Bachelor in Supply Chain Management of gelijkwaardig door ervaring. Iedereen krijgt een kans!
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een aankoopfunctie, dit bij voorkeur in een proces gestuurde organisatie waar flexibiliteit en customer experience centraal staan.
  • Je bent vertrouwd met procesoptimalisatie en rapportering.
  • Je kan vlot overweg met SLIM4 of een gelijkaardig stockbeheer programma.
  • Uitstekende kennis van het Nederlands. Bijkomende kennis zowel geschreven als gesproken van Frans en Engels is een grote troef!
  • Je bent een Excel-wizard. Kennis van BI is een plus.
  • Jouw analytisch denkvermogen zorgt dat je snel verbanden kan leggen en oplossingsgericht handelt.
  • Je bent klantgericht en bezit commerciële feeling.
  • Je bent een sterke communicator, zowel met interne stakeholders (finance, IT, sales, product marketing en logistics) als met diverse externe partijen.
  • Je bent een teamspeler die graag initiatief neemt.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een tof team met een collegiale sfeer!
  • Er is altijd ruimte voor initiatief 
  • Maaltijdcheques 6 euro / gewerkte dag
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Een eigen laptop
  • Er is mogelijkheid tot thuiswerk (en dit tot zelfs 2 dagen per week)
  • Toffe teambuilding!
  • Kleine presentjes met Pasen en Sinterklaas
  • Een fit en dynamisch team dat allerlei uitdagingen lanceert van gezond koken tot sporten over de middag!


Ref: 088522

Zie jij jezelf passen binnen deze functie? Reageer vandaag nog!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact