Medewerker personeel
Je vindt deze job in: Talent in office HR HR Administrator/Payroll
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
RoeselareRegime
Dag
Ben je discreet? Haal jij energie uit HR? Ervaring binnen payroll?
Voor een dynamische onderneming gaan wij opzoek naar een medewerker personeel.
Wil je graag meer weten? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor:
- Opstellen van contracten
- Voorschotten doorgeven aan boekhouding
- Je maakt loonsimulaties op
- Je rapporteert aan de financiële dienst
- Je staat in voor alle administratie in goede baan te leiden
- Je bent verantwoordelijk voor het wagenpark & leasing van fietsen
- Je beheert prestaties van bedienden
Waar ga je werken?
Onze klant maakt deel uit van een grotere familiale groep. Ondanks hun groei blijven zij het familiale karakter behouden. Zij staan garant voor een menselijke en gepersonaliseerde aanpak. Men wil nu uitbreiden van 2 naar 4 medewerkers. Wil jij deel uitmaken van dit groeiverhaal?
Waarom is dit iets voor jou?
- Je bent perfect Nederlandstalig. Een woordje Frans is voor jou geen probleem
- Je hebt een bachelor diploma of hebt relevante ervaring
- Je bent punctueel & hebt een liefde voor HR
- Je hebt een vlotte kennis van de Office pakketen
Wat biedt jouw werkgever?
- We verwelkomen je met open armen
- Jouw verloning wordt competitief opgesteld op basis van jouw ervaring.
- Je krijgt 12 ADV dagen bovenop je 20 dagen verlof.
- Open sfeer en collegialiteit.
- Mogelijkheid voor een fietsleasing! Extra legale voordelen? MC 6/ dag,
- Collectief verlof + enkele dagen vrij te kiezen.
Bezorg ons vandaag je cv! 051 26 26 66
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Isabeau Van den Broecke
Matching Talent
-
Jonas Anraed
Matching Talent
-
Sharka Vens
Talent Manager