Medewerker HR
Je vindt deze job in: Talent in office HR HR Administrator/Payroll
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
RoeselareRegime
Dag
Voor een familie onderneming gaan wij opzoek naar een medewerker HR.
Heb jij een liefde voor HR? Heb je kennis van payroll & sociale wetgeving?
Check? Dit mag je ook verwachten:
- 32 verlofdagen
- Collectief verlof met kerst
- Persoonlijk voorstel + MC 6
Wat ga je doen?
Dit ga jij doen:
- Je bent verantwoordelijk voor de prestaties van bedienden
- Contracten stel je op
- Je stuurt voorschotten door naar boekhouding
- Simulaties van lonen maak je op
- Je brengt alles administratief in orde
- Rapportering aan de financiële dienst
- Voor het wagenpark & fietsleasing ben je medeverantwoordelijk
Waar ga je werken?
Onze klant maakt deel uit van een grotere familiale groep. Ondanks hun groei blijven zij het familiale karakter behouden. Zij staan garant voor een menselijke en gepersonaliseerde aanpak. Men wil nu uitbreiden van 2 naar 4 medewerkers. Wil jij deel uitmaken van dit groeiverhaal?
Waarom is dit iets voor jou?
- Je bent perfect Nederlandstalig. Een woordje Frans is voor jou geen probleem
- Je hebt een bachelor diploma of hebt relevante ervaring
- Je bent punctueel & hebt een liefde voor HR
- Je hebt een vlotte kennis van de Office pakketen
Wat biedt jouw werkgever?
- We verwelkomen je met open armen
- Jouw verloning wordt competitief opgesteld op basis van jouw ervaring.
- Je krijgt 12 ADV dagen bovenop je 20 dagen verlof.
- Open sfeer en collegialiteit.
- Mogelijkheid voor een fietsleasing! Extra legale voordelen? MC 6/ dag,
- Collectief verlof + enkele dagen vrij te kiezen.
Solliciteer vandaag nog! 051 26 26 66
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Sharka Vens
Talent Manager
-
Jonas Anraed
Matching Talent
-
Isabeau Van den Broecke
Matching Talent