Logistiek bediende

Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Regime

Dag


Wil je werken voor een bedrijf waar persoonlijke groei aangemoedigd wordt?
Doorheen het jaar wordt onze agenda gekleurd door verschillende activiteiten!
Beschouw jij jezelf uiteindelijk ook als een gedreven en enthousiaste collega
Kijk je uit naar een administratieve job binnen een magazijn?
Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! 

Wat ga je doen?

  • Je verzorgt de administratieve keuring van hijsmaterialen en gereedschappen. 
  • Je bent hét aanspreekpunt en de centrale spil van de magazijniers! 
  • Je organiseert en plant de afhaalmomenten. 
  • Je bent verantwoordelijke voor de administratie van alle gereedschappen, verbruiksmaterialen en keuringen binnen ons bedrijf.
  • Je verzorgt de aankoop van werkkleding en persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s).
  •  Je beheert en volgt alle inkomende en uitgaande goederen op.
  • Je plant en organiseert het transport van goederen.

Waar ga je werken?

Wij zijn reeds 20 jaar een grote speler bij constructie, onderhoud & opbouw van industriële machines en staalconstructies. Wij bieden technische ondersteuning en doen ook aan project maatwerk.

Het bedrijf is opgedeeld in 2 takken: Service en Projecten, dit om een integrale dienstverlening te kunnen aanbieden binnen een familiale omgeving! Wij zien onszelf graag als 1 grote familie, waarbij we samen streven naar de perfecte dienstverlening. 

We hechten veel belang aan open en eerlijke communicatielijnen waarbij iedereen feedback ziet als opbouwende kritiek om jezelf nog meer te doen groeien binnen jouw functie!  

Waarom is dit iets voor jou?

  • Ben je in het bezit van sterke plannings- en organisatievaardigheden?
  • Orde & netheid draag je hoog in het vaandel.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden zijn een grote troef!
  • Flexibiliteit en bereidheid om diverse taken op te pakken wanneer dit nodig is, worden enorm geapprecieerd!
  • Autonoom, maar teamgericht kunnen werken, is wel de vereiste.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Wij werken volgens een 39-urenweek
  • 20 dagen verlof met daarbovenop 6 ADV dagen
  • Maandag tot donderdag 8u30 - 17u
  • Op vrijdag kan je vroeger aan het weekend beginnen: 8u30 - 16u
  • Verlof is volledig vrij te kiezen in overleg met de verantwoordelijke
  • Wij zorgen voor een jaarlijkse teambuilding met de collega's
  • Frietjesdag, lentedrink & het feestcomité kleuren jouw agenda op de jaarkalender!
  • Interne opleiding & persoonlijke groei moedigen wij graag aan!
  • We verwelkomen jou in een familiale sfeer met korte communicatielijnen
  • Motiverend loon volgens competenties aangevuld met:
    • Maaltijdcheques €5.80/gewerkte dag 
    • Een eigen gsm & laptop
    • Hospitalisatieverzekering

Ref: 088420

Solliciteer vandaag nog!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact