Klantenservice medewerker

Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Brugge

Regime

Dag

Ben jij een eeuwige communicator en moderator? 

Werk jij graag met én voor klanten? 

Schrik jij niet af van veelvuldig telefonisch contact met zowel klanten als interne diensten? 

Voor een markleider binnen de transportsector zijn wij op zoek naar dé geschikte klantenservice medewerker! 

Wat mag jij verwachten van deze uitdaging? 

  • flexibele uren
  • thuiswerk mogelijk
  • laptop
  • 10 extra verlofdagen - vrij te kiezen
  • personeelsfeestjes, aandacht voor de medewerkers en zoveel meer...
Lees snel verder en kom er alles over te weten! 

Wat ga je doen?

Wat kan je dagelijks verwachten binnen deze functie: 

  • Je stelt transportopdrachten op en zorgt ervoor dat alles op tijd en volgens de afgesproken leverdata wordt geleverd.
  • Je volgt aanvragen nauwgezet op, bewaakt de kosten en deadlines, en informeert proactief de klant over de voortgang.
  • Je speelt een belangrijke rol in het creëren van een gestroomlijnde en efficiënte planning.
  • Je denkt actief mee en komt met oplossingen bij wijzigingen in het transport
  • Af en toe los je samen met het chauffeursplanningsteam en de klant transportproblemen op, indien nodig. 

Waar ga je werken?

Maak deel uit van een toonaangevende multimodale logistieke dienstverlener.
Kom terecht in een hartelijk team

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt kennis van NDL / ENG 
  • Idealiter een eerste ervaring in de logistieke/transportsector;
  • Je hebt de MS Office pakketten goed in de vingers 
  • Je bent klantgericht en stressbestendig;
  • 3 kernwoorden die jou omschrijven:   nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit;
  • Je denkt in oplossingen en handelt hier ook naar! 
  • Je bent flexibel en bereid om in ploegendiensten te werken tussen 07.30 en 18.00 uur (maandag t/m vrijdag).

Wat biedt jouw werkgever?

Voor wat hoort wat natuurlijk! Voor al jouw inzet krijg jij volgende zaken terug: 

  • Een loon dat helemaal in lijn is met de sector en het paritair comité 226.
  • Een 38-uren week, met daarbovenop 6 ADV-dagen en 4 extra sector-dagen om je energie op te laden.
  • Flexibele uren: je kunt starten tussen 7.30 uur en 9.30 uur – lekker zelf kiezen!
  • Thuiswerken? Na 6 maanden kan dat 2 dagen per maand, mét een fijne thuiswerkvergoeding.
  • Een team dat je met open armen verwelkomt en je meteen het gevoel geeft dat je erbij hoort
  • Leuke teamactiviteiten en af en toe een verrassend cadeau om de boel op te vrolijken.
  • Een hospitalisatie- en groepsverzekering voor jouw gemoedsrust.

Ref: 087233

Reageer vandaag nog en ga snel op een inleidend gesprek!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact