Junior aankoper

Je vindt deze job in: Talent in office Aankoop/logistiek Aankoop /voorraadbeheer

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Izegem

Regime

Dag

In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken binnen het inkoopproces, waarbij je zorgt voor zowel de logistieke als administratieve opvolging van inkooporders.
Met jouw expertise zorg je ervoor dat de inkoopprocessen soepel verloopt en dat de installateurs vlot bediend worden.


Wat ga je doen?

Samen met het aankoopteam sta je in voor volgende taken:

  • Opvolging van logistieke & administratieve opvolging van inkooporders
  • Behandelen van klachten over leveringen en behandelen van prijsafwijkingen op facturen.
  • Stockbeheer van filialen
  • Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van materialen.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de levertermijnen van niet -stock materiaal
  • Je staat in voor de administratieve beheer van ordergegevens binnen ERP.

Waar ga je werken?

Het bedrijf is een groothandel gespecialiseerd in verwarming, ventilatie en alternatieve energie met afdelingen in Izegem, Zedelgem en Veurne

Waarom is dit iets voor jou?

  • Sterk in Excel
  • Gemotiveerd om te leren en initiatieven te nemen 
  • Sociaal & hands-on
  • Ervaring is een plus
  • Analytisch & oplossingsgericht
  • Je hebt skills om te onderhandelen.
  • Interesse om je te verdiepen in de wereld van HVAC 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een familiaal bedrijf met een gemoedelijke sfeer
  • Afwisselend en uitdagende functie.
  • Een gedreven & collegiaal team.
  • Een 39 uren week + 6 ADV dagen
  • collectief verlof tijdens kerst 1 week en zomer 3 weken met daarbovenop een 6 tal dagen vrij te kiezen 
  • 4/5 bespreekbaar
  • Een uitdagend salaris naar gelang ervaring & kennis.
  • Maaltijdscheques
  • groeps -en hospitalisatie verzekering 
  • mogelijkheid tot fietsleasing 
  • anciënniteit wordt beloond met een extra verlofdag

Ref: 090133

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact