Ervaren fleet advisor
Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
WevelgemRegime
Dag
Ben jij gepassioneerd door mobiliteit en klaar om een impact te maken in de automotive wereld?
Wij zoeken een gedreven professional die de “extra mile” gaat voor onze KMO-klanten.
Ben jij klaar om je commerciële vaardigheden in te zetten, klanten te benaderen en samen te werken met een dynamisch team?
Als je beschikt over ervaring in de automotive sector en een passie hebt voor klantgericht werken, dan is deze functie voor jou!
Kom werken in een ambitieus familiebedrijf en groei samen met ons mee. Solliciteer vandaag nog!
Wat ga je doen?
- Je bent verantwoordelijk voor het samen stellen van een gepaste contactenlijst/doelgroep uit de bestaande klantenbestanden (Driver, Cuba, …) om actief te gaan benaderen, hetzij in opvolging van een contact met naverkoop, hetzij naar aanleiding van de leeftijd van de huidige wagen, ea….
- Je zorgt dagelijks voor een aantal klantencontacten, zowel telefonische als fysiek, en beoogt hierbij het genereren van concrete leads
- Je klantenfocus op de KMO markt vertaal je in een marktanalyse van die markt, zowel naar concurrentie, productaanbod (verkoop & naverkoop) & service levels. Je komt met voorstellen voor de organisatie om deze doelgroep nog beter te bespelen
- Je begeleidt & coacht de sales advisors van de verschillende merken in hun specifieke aanpak naar de KMO doelgroep
- Je vertegenwoordigt de KMO klant binnen Top Motors in lopende projecten en evenementen
- Je ondersteunt de verschillende Site managers bij het benaderen van de KMO markt in hun specifieke regio, met oog voor de eigenheid van elke locatie & zijn team bezetting
- Je deelt ten allen tijde alle beschikbare informatie op een heldere & transparante manier met alle relevante stakeholders, en bundelt deze info ook naar management & directie
Waar ga je werken?
Wij zijn een toonaangevend familiebedrijf in de automotive sector, gespecialiseerd in het aanbieden van hoogwaardige voertuigen en bijbehorende diensten.
Met een sterke focus op klanttevredenheid en innovatie streven wij ernaar om de beste mobiliteitsoplossingen te bieden aan zowel bedrijven als particulieren.
Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals die zich inzetten voor uitmuntendheid, en we zijn voortdurend op zoek naar gemotiveerde medewerkers om ons groeiende bedrijf te versterken.
Waarom is dit iets voor jou?
- Minimaal een bachelor diploma in een relevante richting of gelijkwaardig door ervaring
- Aantoonbare ervaring in automotive is een must, bij voorkeur in een vergelijkbare functie
- Uitstekende communicatieve vaardigheden & onderhandeling skills
- Resultaatgerichtheid
- Klantgericht en commercieel ingesteld
- Je bent stressbestendig, en haalt energie uit klantencontacten
- Je bent sterk wiskundig en in finance, je kan de aftrekbaarheid en fiscaliteit en alle info hierrond per klant uitleggen en verstaanbaar maken
Wat biedt jouw werkgever?
- Je komt terecht in een dynamisch, professioneel team binnen een stabiele en groeiende organisatie
- Je krijgt de kans om je productkennis continu te vergroten via interne en externe opleidingen, zodat je altijd up-to-date blijft met de laatste ontwikkelingen
- Je werkt in een 40u/week, 20 verlofdagen + 12 ADV dagen.
- Met een competitief loon volgens jouw kennis en ervaring, nettovergoeding, een aantrekkelijke bedrijfswagen, laptop, maaltijdcheques, ecocheques
- Er zijn 2 weken collectieve sluiting tijdens de zomervakantie. De andere dagen kan je in overleg vrij kiezen
Solliciteer nu en geef je carrière een vliegende start!
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Isabeau Van den Broecke
Matching Talent
-
Lisa Eggermont
Commercieel Talent
-
Sharon Kindt
Matching Talent