Customer Service Project Officer
Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
MouscronRegime
Dag
Wil je werken in een dynamische omgeving waarin klanttevredenheid en projectmanagement centraal staan? Bij ons krijg je de kans om jouw ervaring verder te ontwikkelen en bij te dragen aan een bedrijf dat zich toelegt op kwaliteit en innovatie.
Als Customer Service Project Officer speel jij een belangrijke rol in het optimaliseren van klantrelaties en het ondersteunen van diverse projecten.
Wij zijn op zoek naar een gedreven professional die weet hoe hij of zij klanten optimaal kan bedienen en tegelijkertijd projectdoelen succesvol kan behalen.
Kom jij ons team versterken?
Wat ga je doen?
Als Customer Service Project Officer ben je verantwoordelijk voor de opvolging van een eigen klantenportefeuille (40%), alsook fungeer je als de rechterhand van de Customer Service Manager in de uitvoering & opvolging van nieuwe projecten en optimalisaties (60%).
Je bent een belangrijke spilfiguur binnen onze organisatie door het gevarieerde takenpakket en jouw contacten met verschillende stakeholders zowel intern als extern.
Jouw functie :
- Je komt terecht in een team met vier collega’s en rapporteert in deze functie aan de Customer Service Manager.
- Je vertaalt klantenbehoeften naar projecten en procedures zodat we onze interne werking kunnen optimaliseren, dit steeds in contact & overleg met verschillende interne & externe stakeholders. Een vlotte communicatie hierbij is key!
- Je zorgt voor het tot stand komen van de nodige EDI interfaces zodat er verder kan gebouwd worden aan een maximale & efficiënte automatische verwerking van klantenorders.
- Je ondersteunt de Customer Service Manager in de uitvoering en opvolging van lopende projecten.
- Je analyseert en rapporteert problemen binnen je werkterrein, alsook denk je creatief mee aan oplossingen.
- Je zorgt ervoor dat in overleg met IT/ datamanagement de correcte data mbt contracten, nieuwe producten, acties, kortingsstructuren, nieuwe klanten enzoverder op de juiste manier ingevoerd wordt in het ERP-pakket dit opdat de dagelijkse operaties zo efficiënt mogelijk zouden kunnen uitgevoerd worden.
- Je zorgt voor een goede klantenbinding en klantenkennis.
- Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de opvolging van een eigen klantenportefeuille. In eerste instantie zorg je voor het correct opvolgen van de binnenkomende klantenorders in ons ERP-systeem (SAP). Daarnaast vallen ook de contacten met onze logistieke partners en de facturatie onder jouw verantwoordelijkheid. Je hebt dan ook dagdagelijks telefonisch- en/of mailcontact met klanten en transporteurs rond bestellingen, leveringen of andere issues.
- Op vraag van sales zorg je voor statistieken en productinformatie en bereidt klantendossiers voor.
Waar ga je werken?
Sinds de start in 1999 is onze familiale fabriek uitgegroeid tot een klinkende naam in de internationale private label markt. We zijn snack cracks, en daar zijn wij en onze 350 medewerkers bijzonder trots op. Vanuit Moeskroen serveren we klanten in meer dan 20 landen snacks van topkwaliteit.
Als worldclass manufacturer gaan wij daarbij efficiënt en duurzaam te werk, en pakken we regelmatig uit met nieuwe krakers.
Waarom is dit iets voor jou?
- Je beschikt bij voorkeur over een Master diploma.
- Je beschikt over 5 jaar relevante werkervaring binnen Customer Service.
- Je hebt een aangeboren talent om vlot en commercieel met de klanten om te gaan, maar je haalt tevens energie uit het creëren van een draagvlak met interne stakeholders om projecten en proces optimalisaties vlot uit te werken.
- Je bent hands-on ingesteld & beschikt over een sterke maturiteit om projecten te leiden.
- Je bent meertalig (N,F,E).
- Stressbestendigheid, accuraatheid en een proactieve aanpak zijn belangrijke eigenschappen.
- Ervaring met SAP is een belangrijke troef, een vlotte kennis van Excel is vereist.
- Je bent een echte teamplayer met een positieve en flexibele mindset.
Wat biedt jouw werkgever?
Je komt terecht in een jong en vooruitstrevend bedrijf dat met een uniek marktconcept op een gecontroleerde manier een sterke positie opbouwt in de voedingswereld. Je komt terecht in een klein team van gedreven collega’s die met passie én professionaliteit willen ondernemen in een bedrijf dat bovendien financieel gezond is en vooral ook heel fier is op de groei en de resultaten.
Verder kan je rekenen op een salarispakket aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, mogelijkheid tot fietslease, lekkere chips …).
Bijt je hierin vast, solliciteer nu!
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Sharka Vens
Talent Manager
-
Sharon Kindt
Matching Talent
-
Lisa Eggermont
Commercieel Talent