Commercieel administratief medewerker

Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Wervik

Regime

Dag

Kijk je uit naar een administratief commerciële uitdaging?
Werk je graag in een bedrijf die ook belang hecht aan een goede work-life balance?
Vind je verder klantgerichtheid en een goede service belangrijk?

Als Sales Support Medewerker ben je het aanspreekpunt voor klanten en help je hen veder. Je ondersteunt administratief en helpt de verkoop af te ronden.

Dan zit je hier goed!

Dan hebben wij de uitdaging die bij jou past! 

  • Uitdagend loon volgens jouw ervaring! 
  • Extralegale voordelen in de vorm van MC, EC, groeps- en hospitalisatieverzekering!
  • Glijdende werkuren 
  • Géén collectief verlof!  



Wat ga je doen?

  • Jij zorgt voor een vlotte opvolging. Je verwerkt online offerte-aanvragen en zorgt ervoor dat klanten snel en correct de juiste informatie ontvangen.
  • Jij bent de verbindende factor. Samen met onze accountmanagers neem je proactief contact op met prospects en begeleid je hen door het verkoopproces.
  • Jij bouwt sterke klantrelaties. Je beheert een klantenportefeuille in West- en Oost-Vlaanderen en zorgt voor een efficiënte en persoonlijke opvolging van hun behoeften.
  • Jij staat garant voor topservice. Je biedt klanten een uitmuntende service, houdt hun gegevens up-to-date en zorgt voor een feilloze administratieve afhandeling.
  • Jij denkt mee met de klant. Je beantwoordt vragen en zoekt actief naar de beste oplossingen, altijd met een klantgerichte aanpak.
  • Jij zorgt voor structuur. Je maakt offertes op, verwerkt bestellingen in ons ERP-systeem DynamicsAX en zorgt voor een vlotte administratieve flow.

Waar ga je werken?

De klant is een familiaal bedrijf met de passie en ambitie van een wereldspeler. Zij gaan op zoek naar duurzame oplossingen. Je komt terecht in een financieel gezonde onderneming die bruist van de enthousiaste collega's waar zelfstandigheid en persoonlijke groei sterk aangemoedigd worden.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt ervaring in een gelijkaardige rol. 
  • Vous parlez bien français!
  • Je bent administratief sterk en denkt commercieel.
  • Je hecht veel waarde aan klantrelaties. 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Loonvork tussen de €3000 en €3800 br afhankelijk van ervaring
  • Uitgebreid voordelenpakket:
    • maaltijdcheques €
    • groepsverzekering
    • hospitalisatieverzekering
    • ecohceques
  • Glijdende werkuren:
    • opstart tussen 7u30 en 9u30,
    • stoppen tussen 16u en 18u.
  • Geen collectief verlof! Jouw 30 dagen verlof plan je vrij in.
  • Een gevarieerde functie!
  • Een comité die de agenda kleurt met kleine gelukjes en leuke activiteiten

Ref: 091978

Maak impact en solliciteer vandaag!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact