Commercieel aankoop analyst
Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
ZwevegemRegime
Dag
Heb jij oog voor detail en haal jij voldoening uit het onderhandelen van scherpe prijzen voor projecten?
Werk je graag zelfstandig, maar geniet je ook van een energieke werkomgeving en enthousiaste collega's?
Dan is deze job op jouw lijf geschreven!
Wat kun je verwachten?
- Een dynamische, projectmatige werkomgeving waar geen dag hetzelfde is!
- Een team van communicatieve collega’s waarmee je letterlijk rond de tafel zit!
- De vrijheid van een glijdend uurrooster, zodat je werk en privé perfect kunt combineren.
- Een bedrijfscultuur waar iedereen zich welkom voelt, van start tot finish.
✅ Klinkt dit als jouw ideale werkomgeving? Lees dan snel verder en ontdek alles over deze functie!
Wat ga je doen?
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van gedetailleerde kostprijsanalyses voor verschillende projecten.
- Je vraagt prijsinformatie op bij leveranciers en verwerkt deze data in nauwkeurige berekeningen, zodat we steeds een betrouwbaar overzicht hebben van de projectkosten.
- Je analyseert klantbehoeften en marktomstandigheden om concurrerende, op maat gemaakte offertes te creëren die zowel kostenefficiënt als commercieel aantrekkelijk zijn.
- Je onderhoudt strategische relaties met leveranciers en creëert een oprechte en duurzame band met hen!
- Je staat in voor een na analyse in functie van de meest kostenefficiënte optie voor toekomstige projecten.
- Je werkt nauw samen met de ontwerpers en het salesteam om projectdoelen te behalen en de prijsstrategie voortdurend te verbeteren
Waar ga je werken?
Onze klant is partner voor het ontwerpen en produceren van displays om producten in de kijker te zetten.
Dit voor tal van mogelijke B2B klanten!
Waarom is dit iets voor jou?
- Opleiding en ervaring: Bachelor of master in een economische richting, of gelijkwaardig door ervaring.
- Computertechnische kennis: MS Office & ERP (bij voorkeur is Multipress reeds gekend).
- Affiniteit met de grafische sector is een plus.
- Talen: NDL / FR / ENG , hoewel een zeer goede kennis Engels wel de voorkeur geniet!
- Competenties: Als jij klaar bent om cijfers tot leven te brengen en actief bij te dragen aan onze successen, dan is deze rol perfect voor jou!
Wat biedt jouw werkgever?
Naast een familiale werksfeer bieden wij je nog tal van aantrekkelijke voordelen:
- Marktconform salaris, aangevuld met een maandelijkse maaltijdcheque van €7 en een groepsverzekering van €90 per maand, zodat je zowel professioneel als privé goed verzekerd bent.
- Je hebt de vrijheid om je werkdag tussen 8u en 9u te starten en tussen 16u30 en 17u30 af te ronden. Met de mogelijkheid om op vrijdag al vroeg (tussen 14u30 en 15u30) de werkweek af te sluiten, bieden we jou maximale flexibiliteit.
- 38 uur werken in een 37-uur stelsel = 20 + 6 ADV-dagen verlof
- Tussen kerst en nieuw, en in de zomer, geniet je van 2 weken collectief verlof. Daarnaast krijg je de vrijheid om de overige verlofdagen naar eigen inzicht in te plannen.
- Naast een fijne werkomgeving organiseren we regelmatig activiteiten, zoals een nieuwjaarslunch, teambuilding events, teamlunches en spelletjesavonden. Zo blijft er altijd ruimte voor ontspanning en plezier!
Reageer snel of bel ons indien je nog bijkomende vragen hebt! 051 26 26 66
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Isabeau Van den Broecke
Matching Talent
-
Sharon Kindt
Matching Talent
-
Jonas Anraed
Matching Talent