Business Analist

Ben jij een doorgewinterde Business Analist met een passie voor procesoptimalisatie en innovatie? Heb je al jaren ervaring in een productieomgeving en wil je jouw expertise inzetten om bedrijfsprocessen naar een hoger niveau te tillen? Dan is deze rol jou op het lijf geschreven!

Wat ga je doen?

Als Senior Business Analist neem jij de leiding in het analyseren en verbeteren van bedrijfsprocessen binnen een dynamische productieomgeving. Jouw ervaring stelt je in staat om knelpunten te identificeren en innovatieve oplossingen te implementeren die de efficiëntie verhogen en de klanttevredenheid verbeteren.

  • Grondig analyseren en optimaliseren van bedrijfsprocessen.
  • Identificeren van inefficiënties en doorvoeren van duurzame verbeteringen.
  • Coördineren van procesveranderingen en nauw samenwerken met multidisciplinaire teams.
  • Implementeren van innovatieve technologieën om de operationele prestaties te verbeteren.
  • Effectief communiceren met interne stakeholders en klanten voor een optimale klantbeleving.
  • Werken in een resultaatgerichte omgeving zonder overbodige bureaucratie.

Waar ga je werken?

Je komt terecht in een innovatieve organisatie waar snelheid, efficiëntie en klantgerichtheid centraal staan. Hier krijg je de vrijheid om zelfstandig te werken en impact te maken, terwijl je samenwerkt met een team van experts in een stabiele, groeiende onderneming die volop investeert in nieuwe technologieën.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Minimaal 10 jaar ervaring als Business Analist met focus op procesoptimalisatie in een productieomgeving.
  • Uitstekende analytische vaardigheden en ervaring met implementatie van procesverbeteringen.
  • IT-affiniteit en goede beheersing van het Microsoft-pakket; kennis van SAP is een plus.
  • Vloeiend in Nederlands en Engels; kennis van Duits is een troef.
  • Bereidheid om occasioneel te reizen voor projectimplementaties en overleg.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Aantrekkelijk salaris op basis van jouw uitgebreide ervaring en expertise.
  • Cafetariaplan, maaltijdcheques (€8/dag), ecocheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.
  • Bedrijfswagen met laadkaart voor optimaal werkcomfort.
  • Flexibele werkmogelijkheden: 2 thuiswerkdagen per week en flexibele werktijden.
  • 20 wettelijke vakantiedagen + 9 ADV-dagen, met mogelijkheid tot 5 extra vakantiedagen.
  • Ruimte voor persoonlijke groei en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Ref: 092143

Klaar om jouw ervaring in te zetten en bedrijfsprocessen naar een hoger niveau te tillen? Solliciteer vandaag nog! Heb je vragen? Bel ons op 09 274 16 09 of stuur een e-mail naar ict.gent@vindeenjob.be. We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact