Allround administratief medewerker
Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
WaregemRegime
Dag
Ben je thuis van alle markten: van basis boekhouden tot onthaal en administratie?
Heb je graag klantencontact?
Hou je mee het kantoor oporde?
- 20 + 9 dagen verlof
- Aantrekkelijke verloning incl. voordelen
- Bruisende werksfeer
Wat ga je doen?
Boekhouding: Verwerken van aankoop- en verkoopfacturen.
Gegevensbeheer: Up-to-date houden van klant- en leveranciersgegevens.
Documentbeheer: Verwerken van post en organiseren van documenten.
Vergaderingen: Voorbereiden van vergaderzalen en begeleiden van bezoekers.
Communicatie: Professioneel telefonisch contact met klanten en leveranciers.
Logistiek: Regelen van hotels en restaurants voor zakelijke afspraken.
Kantoorbeheer: Bestellen en beheren van kantoorbenodigdheden.
Evenementen: Ondersteunen bij de organisatie van interne en externe evenementen.
Waar ga je werken?
Je komt terecht in een familiaal bedrijf met een toffe werksfeer en weinig verloop. Het bedrijf is een vaste waarde in de metaalsector.
Waarom is dit iets voor jou?
Je kan terugkijken op een administratieve opleiding of hebt reeds ervaring hierin.
Je spreek Nederlands alsook een mondje Frans.
Je houdt van een allround functiepakket.
Je kan goed overweg met het Officepakket.
Je werkt gestructureerd, kan overzicht bewaren en bent klantgericht.
Wat biedt jouw werkgever?
- Een betrokken werkgever waar korte communicatielijnen en open deuren de norm zijn.
- Je komt terecht in een boeiende nichemarkt van de landbouw.
- Jouw loon wordt aangevuld met:
- Maaltijdcheques: €4
- Ecocheques
- Hospitalisatieverzekering
- Fietslease
- Je kan rekenen op 29 dagen verlof
- 39-urenweek
De job die klopt? Solliciteer dan meteen! 051 26 26 66
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Lisa Eggermont
Commercieel Talent
-
Isabeau Van den Broecke
Matching Talent
-
Sharka Vens
Talent Manager