Adviseur bedrijfskledij

Nood aan voldoende afwisseling binnen administratie en klantencontact?
Heb je een goede kennis van Excel en schrikt zaterdagwerk jou niet af?
Je komt terecht in een team van goedlachse collega's en krijgt de nodige begeleiding en opleiding.


Wat ga je doen?

  • Je bent het aanspreekpunt voor klanten, zowel fysiek in de winkel, als per telefoon of mail
  • Je denkt mee met de klanten en geeft hen advies
  • Je staat in nauw contact met leveranciers in functie van prijsaanvragen en levertermijnen
  • Je zorgt voor het opstellen en verwerken van orders en het aanmaken van correcte facturen
  • Je volgt bestellingen op van A tot Z

Waar ga je werken?

Onze klant is een familiale onderneming. Zij beschikken over een breed gamma aan gespecialiseerde bedrijfskledij.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Je bent administratief onderlegd en hebt oog voor detail
  • Je hebt een klantgerichte instelling en denkt mee met de klant
  • Je bent bereid om op zaterdag te werken (beurtrol 1/3 werken)
  • Je werkt tot 18u30 en op vrijdag tot 17u (betaald tot 18u)
  • Je bent een echte teamplayer en helpt collega's waar nodig

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een variërende job in een familiaal team van 10 enthousiaste medewerkers
  • voldoende afwisseling en ruimte voor initiatief
  • Motiverend loon die na de inwerkperiode een upgrade krijgt
  • Maaltijdcheques en ecocheques
  • fruit op het werk
  • 13e maand
  • Mogelijkheid om overuren op te bouwen (overuren uitbetaald/ vakantierecup)
  • collectief verlof 3 weken startend vanaf 21 juli

Ref: 091853

Interesse? Solliciteer vandaag nog!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact