Administratief planner
Je vindt deze job in: Talent in office Aankoop/logistiek Logistiek bediende
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
RoeselareRegime
Dag
Ben jij iemand die graag orde schept en een oog heeft voor detail? Voor een functie in de beveiligingssector zoeken we iemand met jouw precisie en betrokkenheid.
Geen ervaring maar een sterke affiniteit met onze sector? Je bent meer dan welkom!
Verder mag je volgende verwachten:
- opleiding gedurende de eerste maand
- uitgebreid loonpakket met tal van extralegale voordelen
- glijdende uren voor een ideale work-life balance
- erkenning voor jouw werk!
Wat ga je doen?
- Dagelijkse planning? Jouw domein! Jij zorgt ervoor dat onze techniekers altijd op tijd op de juiste plek staan – een goed georganiseerd schema is jouw missie.
- Materialen en tools beheren? Een koud kunstje. Jij houdt alles in de gaten en zorgt dat iedereen perfect voorbereid aan de slag kan.
- Administratie? Jouw tweede natuur. Attesten, check-ins, en alles daartussenin: jij regelt het, tot in de puntjes.
- Eerste aanspreekpunt voor klanten. Met jouw empathie en kalmte stel je klanten meteen gerust, of het nu gaat om vragen of een onverwachte situatie.
Waar ga je werken?
Onze klant is een gevestigde waarde binnen de sector van brand- en inbraakdetectie, camerabewaking en toegangscontrole. Dit mede dankzij de kwalitatieve technologische veiligheidsoplossingen (op maat van de klant), de uitstekende service, een sterke know-how en de enthousiaste medewerkers. Het bedrijf telt op vandaag zo'n 50 medewerkers, verspreid over de drie nationale vestigingen.
Waarom is dit iets voor jou?
- Je hebt een bachelordiploma én hebt ervaring binnen een service team.
- Je ziet geen problemen, alleen maar oplossingen
- Je tovert vlot met MS Office.
- Je hebt een vloeiende kennis Nederlands en spreekt een mondje Frans.
Wat biedt jouw werkgever?
- Je komt terecht binnen enthousiast en familiaal team dat je met open armen ontvangt.
- Een motiverend loonpakket
- Groeps- en een hospitalisatieverzekering
- Maaltijdcheques €8 en
- Ecocheques
- Gsm & Laptop
- Groeps- en een hospitalisatieverzekering
- Glijdende uren
- je start tussen 7u en 9u en bent vrij vanaf 15u30
- Opleidingen om expert te worden in je vakgebied
- Autonomie binnen jouw takenpakket
Beveilig je toekomst – solliciteer vandaag nog!
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Sharka Vens
Talent Manager
-
Sharon Kindt
Matching Talent
-
Isabeau Van den Broecke
Matching Talent