Administratief medewerker bouw

Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Kortrijk

Regime

Dag

Ervaren administratief talent met feeling voor de bouw gezocht!

Heb je al enkele jaren ervaring als administratief bediende in de bouwsector?

Ben je vertrouwd met werfadministratie, communicatie met onderaannemers én heb jij een vlotte babbel in het Frans?

Dan ben jij misschien het aanspreekpunt dat we zoeken!

  • Een stabiele, mensgerichte werkomgeving waar jouw ervaring echt telt

  • Vlotte bereikbaarheid, vlak bij de snelweg

  • Een vlakke structuur met korte communicatielijnen

  • Veel autonomie in je job en ruimte om initiatief te nemen

  • Een team dat weet wat het is om samen de schouders eronder te zetten


Kom hieronder alles over deze boeiende functie te weten! 


Wat ga je doen?

Hoe ziet jouw takenpakket eruit? 

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en bezoekers – telefonisch, per mail én aan het onthaal

  • Je behandelt alle inkomende communicatie professioneel en vriendelijk

  • Je zorgt voor de administratieve opstart van nieuwe werven: gegevens verzamelen, vergunningen aanvragen, nutsleidingen aanvragen en alles correct registreren in ons ERP-systeem (Build)

  • Je bent verantwoordelijk voor RSZ-gerelateerde administratie: Checkin@work, dimona’s, en andere aangiftes

  • Je ondersteunt de werfleiders administratief, bijvoorbeeld bij het opvolgen van documenten en geldigheid van attesten

  • Je helpt de calculatieafdeling met administratieve voorbereidingen

  • Je neemt ook algemene administratieve taken op zoals schadegevallen, klachtenbehandeling, wagenparkbeheer en verzekeringsdossiers

Waar ga je werken?

Een familiaal aannemersbedrijf regio Kortrijk gekend omwille van hun know-how in gespecialiseerde grond - en afbraakwerken. Hun werkterrein beperkt zich echter niet tot eigen streek, want ze zijn ook actief in gans West- Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Wallonië en Noord-Frankrijk.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt reeds ervaring in administratieve taken binnen de bouwsector
  • Je hebt kennis van een ERP-systeem (wij werken met Build)
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een vlotte kennis van het Frans om te communiceren met klanten én collega's
  • Je bent stressbestendig en denkt in oplossingen
  • Je beschikt over vlotte communicatieve vaardigheden

Wat biedt jouw werkgever?

Voor al jouw inzet, krijg je tal van leuke voordelen: 

  • Mooi gevuld loonpakket met tal van extralegale voordelen 
  • Maaltijdcheques €7/d en ecocheques €250
  • Een hospitalisatie- en groepsverzekering
  • 20+ 12 ADV dagen, met collectief verlof... Jouw zomerreis is elk jaar gegarandeerd!
  • Collega’s met een nuchtere kijk, waar samenwerken vanzelfsprekend is
  • Ruimte tot initiatief én autonomie in jouw takenpakket!
  • Een mensgerichte werkomgeving waar ervaring gewaardeerd wordt.

Ref: 093330

Interesse? Solliciteer vandaag nog!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact