Administratief magazijnbediende

Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Regime

Dag


Je zal van A-Z instaan voor de administratie in het magazijn.

Dat samen met een gedreven team en een werkgever die talrijke initiatieven onderneemt omdat medewerkers werkvreugde zouden beleven! 

Wat mag je verwachten:

  • gevarieerd takenpakket
  • 20 + 6 extra dagen verlof vrij te kiezen
  • persoonlijke groei wordt aangemoedigd
  • geregeld leuke teamactiviteiten

Wat ga je doen?

  • Je staat in voor de administratieve keuring van allerhande gereedschappen en hijsmaterialen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en plannen van de afhaalmomenten.
  • Je bent dé contactpersoon van de magazijniers!  
  • Je zal de administratie A-Z moeten opvolgen omtrent verbruiksmaterialen en keuringen binnen ons bedrijf.
  • De aankoop van werkkleding en persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s) zullen ook onder jouw verantwoordelijkheid vallen. 
  •  Je beheert en volgt alle in- en output van de goederen op.
  • Je regelt tevens het transport van de goederen.

Waar ga je werken?

Wij zijn reeds 20 jaar een grote speler bij constructie, onderhoud & opbouw van industriële machines en staalconstructies. We bieden technische ondersteuning en doen ook aan project maatwerk. 

Deze jarenlange ervaring binnen de sector hebben wij te danken aan ons hecht team en de interne familiale sfeer waar wij veel belang aan hechten! Open en eerlijke communicatielijnen zijn dan ook de sleutelwoorden binnen onze bedrijfscultuur! Gegeven feedback is er dan ook alleen maar op jou te doen groeien binnen jouw functie! 

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je kan terugkijken op ervaring binnen een magazijn en hebt reeds hierin administratieve taken uitgevoerd. 
  • Sterke plannings- en organisatievaardigheden.
  • Orde & netheid draag je hoog in het vaandel.
  • Je bent tevens in het bezit van uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Flexibiliteit en bereidheid om diverse taken op te pakken indien nodig.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Werken volgens een 39-urenweek 
  • 20 dagen verlof met bijkomend 6 ADV dagen
  • Jouw verlof kies volledig zelf (uiteraard na overleg met je collega's). 
  • Maandag tot donderdag werken wij 8u30 - 17u
  • Vrijdag start het weekend vroeger: 8u30 - 16u
  • We organiseren een jaarlijkse teambuilding voor onze medewerkers!
  • Frietjesdag, lentedrink & een feestcomité kleuren de jaarkalender
  • Interne opleiding & persoonlijke groei worden aangemoedigd!
  • Je komt terecht in een familiale sfeer & korte communicatie lijnen
  • Persoonlijk loonvoorstel volgens anciënniteit en talent
  • Maaltijdcheques € 5.80/gewerkte dag 
  • Gsm & laptop van het werk
  • Hospitalisatieverzekering

Ref: 088420

Solliciteer vandaag nog en laat deze opportuniteit niet schieten!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact