Administratief commercieel bediende

Ben jij iemand die energie krijgt van telefonisch klantencontact en het organiseren van "alles op rolletjes laten lopen"?

Zoek je een afwisselende functie waar je zowel technisch als klantgericht kunt werken?

Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!

Als eerstelijns aanspreekpunt ben jij

  • de spil tussen klanten en techniekers
  • werk je in een dynamische omgeving
  • de organisator die niemand nog kan missen! 

Wat ga je doen?

  • Jij zorgt voor de juiste planning en het beantwoorden van technische vragen.
  • Indien heel specifieke technische vragen, verwijs je de klant door naar de juiste technieker
  • Voor de dienst na verkoop sta jij in om klantvragen over facturen, onderhoud, technische kwesties of storingen te beantwoorden
  • Je doet de planning en agenda voor een 3-tal techniekers die onderweg zijn in Vlaanderen en Wallonië

Waar ga je werken?

Onze klant is een gevestigd distributiebedrijf van schoonmaakmachines, met een team van ervaren en loyale medewerkers.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Jouw band met de 3 techniekers versterkt de vlotte samenwerking en efficiënte planning binnen het bedrijf
  • Je hebt een zeer goede kennis Engels en Frans
  • Je bent steeds klant- en servicegericht
  • Je denkt in oplossingen en blijft niet bij de pakken zitten! 
  • Organiseren is jouw tweede natuur

Wat biedt jouw werkgever?

Naast onze eeuwige dankbaarheid mag je nog enkele zaken verwachten: 

  • 38u werkweek (ma – do 8u werkdag,  vrijdag  6u werkdag)
  • Uurloon afhankelijk van ervaring
  • Maaltijdcheques van € 7/dag
  • Collectief verlof, gesloten in de zomer- en kerstperiode
  • Je komt terecht in een no nonsens bedrijf met begeleiding van 10 ervaren collega's 

Ref: 090909

Reageer vandaag nog en kom er alles over te weten!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact