Administratief boekhoudkundige medewerker
Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
ArdooieRegime
Dag
Ben jij klaar voor een stap in een dynamische werkomgeving waar je jouw administratieve vaardigheden verder kunt ontwikkelen? Bij ons bedrijf krijg je de mogelijkheid om te groeien, met veel voordelen en een gezellige, ondersteunende werksfeer.
Wat we je bieden:
- Flexibele werktijden: Start je werkdag tussen 8u en 9u en kies het moment waarop je de werkdag afrondt.
- Hechte werksfeer: Kom werken in een team waar samenwerking, gezelligheid en teamactiviteiten zoals gezamenlijke lunches en vrijdagmiddagborrels centraal staan.
- Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden: Geniet van 20 vakantiedagen, 9 extra verlofdagen, fietslease en een laptop voor jouw werk.
- Stabiele en groeiende sector: Je werkt in een sector die goed bestand is tegen economische fluctuaties, met volop ruimte voor jouw ontwikkeling.
Houd jij van administratieve uitdagingen en wil je werken in een team dat echt samenwerkt? Dan ben jij misschien de persoon die we zoeken.
Kom jij ons versterken?
Wat ga je doen?
Wij zoeken een administratief medewerker die het boekhoudteam ondersteunt bij diverse administratieve en boekhoudkundige taken. Jij zorgt ervoor dat ons factuurverwerkingsproces soepel verloopt en draagt bij aan de efficiëntie van het team.
Wat je doet:
- Het beheren van de mailbox voor boekhoudkundige zaken
- Het goedkeuren en invoeren van transportfacturen in ons factuurherkenningssysteem
- Het opvolgen van de geleverde stock bij grote klanten
- Controleren van de facturen die we ontvangen van onze telers
- Na inwerkperiode: Verantwoordelijk voor het controleren of andere facturen goed worden ingelezen in ons factuurherkenningsplatform
- Het klasseren van zendnota’s
- Diverse administratieve ondersteunende taken binnen de boekhouding
Ben jij nauwkeurig en ben je klaar om je administratieve vaardigheden verder te ontwikkelen? Dan horen we graag van je!
Waar ga je werken?
Onze klant actief in de voeding. Hun verhaal begint zo'n 50 jaar geleden te midden van de West-Vlaamse velden. Je komt terecht bij een echt familiebedrijf.
Waarom is dit iets voor jou?
Ben jij iemand die graag administratief werk uitvoert en vindt je het belangrijk om alles tot in de puntjes te regelen? Dan is deze functie iets voor jou!
Wat we zoeken:
- Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail
- Uitvoerend werk schrikt jou niet af en je voert je taken met zorg uit
- Je spreekt zeer goed Nederlands voor de interne communicatie met collega's; andere talenkennis is een plus
- Je bent beschikbaar om voltijds te werken
Wat biedt jouw werkgever?
Bij ons krijg je niet alleen de kans om je administratieve vaardigheden verder te ontwikkelen, maar bieden we je ook een aantal uitstekende voordelen.
Wat we bieden:
- 39 uur per week met 9 extra verlofdagen
- Flexibele werktijden: Glijdende werktijden, zodat je je werkdag zelf kunt inplannen
- Aantrekkelijke verloning: Een loon afhankelijk van je ervaring en competenties, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van € 5,50, fietslease, en een hospitalisatie- en groepsverzekering
- Vrijdagmiddag eerder klaar: Op vrijdag ben je al rond 16u30 klaar met werken
- Stabiliteit: Werken voor een financieel stabiel bedrijf dat ongevoelig is voor crises
- Hecht team: Je komt terecht in een team dat regelmatig gezamenlijke activiteiten organiseert, zoals lunchen, uitstapjes en avonduitstapjes
- Ervaren collega’s: Het bedrijf heeft sterke medewerkers met een lange anciënniteit die hun kennis graag met jou delen
- Ideale locatie: Ons kantoor ligt op een strategische locatie, waardoor je geen files hoeft te trotseren
- Moderne werkplek: Je werkt in nieuwe, moderne kantoorgebouwen
Ref: 092480
Maak deel uit van de toekomst van voeding – solliciteer vandaag en groei mee!
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Sharon Kindt
Matching Talent
-
Sharka Vens
Talent Manager
-
Lisa Eggermont
Commercieel Talent