Administratief bediende planning

Zoek jij een veelzijdige administratieve functie waar je écht het verschil kunt maken?

Ben jij hands-on collega die communicatief sterk is, praktisch ingesteld werkt en zonder poespas aan de slag gaat

Heb jij een werkethiek die altijd op hoog niveau presteert?

Dan ben jij dé perfecte aanvulling binnen ons team! 

  • Wees onmisbaar voor onze klanten én techniekers
  • Werk in een gloednieuw kantoor 
  • Ontvang MC bovenop jouw loon 
  • Geniet steevast van verlof in de zomer én met kerst! 

Wat ga je doen?

  • Klantencontact: Je beantwoordt vragen van klanten met een glimlach en zorgt voor een heldere opvolging.
  • Planning: Je stelt de agenda en planning op voor onze drie techniekers en zorgt dat iedereen weet waar hij/zij moet zijn.
  • Doorverbinden: Indien nodig verbind je klanten door naar de juiste technieker voor meer specifieke vragen.
  • Taalvaardigheid: Je communiceert in zowel het Nederlands als het Frans.

Waar ga je werken?

Menselijk en hartelijk West-Vlaams distributiebedrijf van schoonmaakmachines. Vlotte bereikbaarheid met de wagen en openbaar vervoer.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent klantgericht en houdt ervan om mensen te helpen.
  • Je bent stressbestendig en behoudt het overzicht, ook als de planning een uitdaging wordt.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis Frans om gesprekken professioneel te voeren.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een familiaal en stabiel bedrijf met een moderne, lichtrijke werkplek.
  • Een voltijdse job (38 uur per week) in dagdienst: maandag tot donderdag 8 uur, vrijdag 6 uur.
  • Maaltijdcheques van €7 per dag en een competitief loon afhankelijk van ervaring.
  • Collectief verlof tijdens de zomer en kerstperiode volgens de bouwsector.
  • Je komt terecht in een betrokken team waar wederzijdse flexibiliteit centraal staat.

Ref: 090909

De job die helemaal klopt? Solliciteer vandaag nog!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact