Administratief bediende aanbestedingen

Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Waregem

Regime

Dag

Ben jij een professional die klaar is voor een nieuwe uitdaging?

Jouw toewijding, nauwkeurigheid en betrokkenheid zijn perfect bent voor deze rol!

Benut jouw jarenlange ervaring in een fijne werkomgeving en ga snel aan de slag!

  • Krijg ondersteuning
  • Wij waarderen jouw expertise!
  • Competitief loon volgens ervaring! 

Klinkt dit als jouw volgende stap?
Lees dan verder!

Wat ga je doen?

  • Je speelt een cruciale rol in het ondersteunen van de calculatiedienst en het aanbestedingsproces
  • Je helpt met het coördineren, voorbereiden en indienen van tenders en aanbestedingen voor diverse bouwprojecten
  • Je werkt nauw samen met de calculatiedienst om ervoor te zorgen dat elke tender nauwkeurig en op tijd wordt ingediend
  • Je vormt een duo met de management assistent die jou alle kneepjes van het vak zal aanleren
Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:
  • Administratief ondersteunen van het volledige aanbestedingsproces van begin tot eind
  • Analyseren van aanbestedingsdocumenten en het identificeren van de belangrijkste eisen en voorwaarden
  • Voorbereiden en samenstellen van alle benodigde documenten en informatie voor de tender
  • Samenwerken met het calculatieteam om de technische en commerciële aspecten van de tender voor te bereiden
  • Onderhouden van communicatie met leveranciers, partners en klanten gedurende het aanbestedingsproces
  • Zorgdragen voor tijdige en nauwkeurige indiening van de tenderdocumenten

Waar ga je werken?

Het bedrijf bestaat uit drie belangrijke afdelingen:

  • de afdeling algemene bouw, die zich richt op alles wat met de ruwbouw te maken heeft
  • de afwerkingsafdeling die verantwoordelijk is voor binnen schrijnwerk en houtwerk
  • de afdeling buitenschrijnwerk, die zich specialiseert in aluminium en PVC.
Ze verzorgen het volledige proces van de ruwbouw van een nieuwbouwproject, inclusief schrijnwerk, ramen en deuren, die allemaal in eigen huis worden geproduceerd. Alle werkzaamheden worden in eigen beheer uitgevoerd, waardoor ze volledige controle hebben over de kwaliteit en uitvoering.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Minimaal een bachelor diploma
  • Ervaring in een soortgelijke functie of in de bouwsector
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en een oog voor detail
  • Sterke communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Vermogen om onder druk te werken en strikte deadlines te halen
  • Goede kennis van MS Office en ervaring met aanbestedingssoftware
  • Perfect Nederlands en goede beheersing van Frans & Engels, zowel mondeling als schriftelijk

Wat biedt jouw werkgever?

Je komt terecht in een gedreven team met een open communicatie stijl en ‘no-nonsens’ mentaliteit.

Wij zorgen voor mooi brutoloon naar gelang van ervaring en verwachtingen aangevuld met tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.

Een boeiende en vaste job met veel afwisseling.

Mogelijkheden tot opleiding en persoonlijke ontwikkeling.

Een aangename werksfeer in een hecht team.

Wij staan voor een vlakke structuur waarbij elke collega aanspreekbaar is.

Werkzekerheid in een financieel gezond bedrijf met een uitstekende reputatie.

Ref: 092399

Klaar om te bouwen aan je toekomst? Solliciteer dan nu!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact