Administratief bediende

Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Brugge

Regime

Dag

Als lid van een grote logistieke speler kom je terecht in een hartelijk team met daarbovenop tal van voordelen: 

  • flexibele uren
  • thuiswerk mogelijk
  • 10 extra verlofdagen - vrij te kiezen
  • personeelsfeestjes, aandacht voor de medewerkers en zoveel meer...
Bovendien mag je rekenen op een vlotte sollicitatieprocedure met heel transparante feedback! 

Je krijgt er de nodige autonomie, terwijl je aan het werk bent in een collegiaal team! 

Wat ga je doen?

  • Je staat in voor de controle van facturatie
  • Je zoekt naar eventuele afwijking tussen de facturen en de ingaven in ons facturatie-software;
  • Bij problemen spreek je de juiste persoon aan en zoek je proactief een oplossing
  • Je neemt contact op met klanten in het zindien er issues zijn met de facturatie
  • Je stuurt billinglijsten op naar de klant
  • Je houdt nauwgezet en correct bij wat reeds is afgerekend en wat niet.

Waar ga je werken?

Maak deel uit van een toonaangevende multimodale logistieke dienstverlener, gekend in de regio. 

Een bedrijf dat steeds weer inzet op opleidingstrajecten en collegialiteit!
Je komt terecht in een hartelijk team dat jou met open armen zal ontvangen! 

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je beschikt minimum over een A2 diploma;
  • Je hebt een eerste werkervaring achter de rug waar je op regelmatige basis in aanraking kwam met administratie en of facturatie;
  • Je beheerst zowel het gesproken als geschreven Nederlands en Engels;
  • Je bent een administratieve duizendpoot die zijn prioriteiten kan stellen;
  • Je bezit een zeer goede kennis van het MS Office pakket en bent bereid deze op peil te houden, met nadruk op perfecte Excel kennis! 
  • Je bent een echte teamspeler met een sterke nadruk op nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit;

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een marktconform loon volgens paritair comité 226.
  • Een 38 uren rooster met aanvullend 6 ADV en 4 Sector-dagen!
  • Glijdende uren: opstart kan tussen 7.30 en 9.30 uur.
  • Thuiswerk kan na 6 maanden in dienst; 2 dagen per maand ( mét thuiswerkvergoeding)
  • Je komt terecht in een stabiel internationaal bedrijf;
  • Een team dat je met open armen zal ontvangen.
  • Regelmatig teamactiviteiten of leuke attenties
  • Hospitalisatie en groepsverzekering 

Ref: 087217

Neem gerust contact met ons op! 051 26 26 66

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact