Service Desk Support

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Staden

Regime

Dag

Heb jij al enige ervaring als support en kijk je er naar uit om met klanten in contact te komen? Schuilt er een goeie communicator in jou, met daarbij een stevige IT-kennis? Heb je de drive om je te smijten in een nieuwe job vol uitdaging? Dan móét je deze vacature lezen! 

Wat ga je doen?

  • Als 1st line support vorm je een essentiële schakel binnen de IT-service die door dit bedrijf wordt aangeboden.
  • Klanten kunnen bij jouw terecht met problemen en jij gaat hiermee meteen aan de slag
  • Indien het meteen oplosbaar is, handel je meteen
  • Voor meer complexe kwesties ga je in overleg met de system engineers en zorg je voor een uitgebreide uitleg waar het probleem juist zit
  • Tot slot zorg je ervoor dat alles netjes wordt bijgehouden en houdt je ook de klant op de hoogte van de stand van zaken

Waar ga je werken?

Dit bedrijf levert uitgebreide IT-diensten aan een diverse klanten.
Samen met het IT-team van de klant gaan ze de uitdagingen aan: ze verstrekken advies, voeren projecten uit en ondersteunen bij dagelijkse beheertaken.
Het doel? De klant helpen in hun digitale transformatie én daarbij alle zorgen wegnemen voor de medewerkers.





Waarom is dit iets voor jou?

  • Je staat graag in contact met klanten en zet hen ook altijd op de eerste plaats 
  • Je straalt de waarden uit van het bedrijf: drive en motivatie staan centraal
  • Roeselare is the place be: jij verplaatst je zonder problemen naar het hoofdkantoor
  • Je kan reeds vijf jaar ervaring als support engineer voorleggen
  • Je gaat ieder probleem met evenveel enthousiasme te lijf 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je ontvangt een mooi loonpakket van maximum 3500 euro bruto, met een aantal leuke voordelen 
  • Daarbovenop krijg je ook een bedrijfswagen, laptop en gsm
  • Je krijgt de kans om jou waaier aan kennis uit te breiden via opleidingen en natuurlijk de ervaren collega's
  • Jouw harde werk wordt beloond: 20 dagen verlof met daarbij nog eens 6 ADV dagen die je naar eigen keuze inplant
  • Een moderne werkomgeving met een uitgestippeld HR-beleid: ook thuiswerk en flexibele uren zijn geen taboe 

Ref: 084125

Een IT-support die net dat tikkeltje meer zoekt? Dat kan je hier vinden!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact