Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en leiden, waarbij je een team van een 4-tal medewerkers aanstuurt.
- Je traint je bestaand team of de nieuwkomers zodat ze over de nodige kennis beschikken en in staat zijn om proactief een uitmuntende dienst na verkoop te organiseren
- Operationeel bijspringen waar nodig bij onverwachtse afwezigheden
- Je communiceert met je team waarbij je door je kennis de groei van je team realiseert.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je bent klantvriendelijk met een gezonde dosis assertiviteit.
-
Eigenschappen die jou typeren zijn: sterk organisatorisch, commercieel en vlot PC-vaardig.
- Naast het Nederlands, spreek je vlot Frans.
- Je bezit natuurlijk leiderschap: je weet hoe je je team kan motiveren, aansturen, coachen.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Glijdend uurrooster tussen 7u30-17u.
- 39 urenweek
- 30 verlofdagen
- Interne opleiding van 6 maand om expert te worden.
- Collectief verlof in de zomer 3 weken & 1 week met kerst.
- Teambuilding & personeelsfeest kleuren de jaarkalender.
- Familiale sfeer
- maaltijdcheques
- groepsverzekering
- Onze klant, een familiale KMO in volle expansie, specialiseert zich in de productie van keukens die beantwoorden aan de eisen van vandaag en morgen, echt keukens om in te leven en om je helemaal in uit te leven.
Je kan er rekenen op een goede, professionele begeleiding, een modern machinepark, correcte verloning en een no-nonsense teamgeest waar men open staat voor de initiatieven en inzichten van alle medewerkers.