Je denkt mee met onze klanten die op zoek gaan naar gepast advies.
Je staat samen met collega's in voor de structuur, orde en netheid van de winkel.
Je denkt mee over de optimalisatie van de werkomgeving.
Je zal bestellingen en leveringen opvolgen, verkooporders en zendnota's opmaken en af en toe ga je een offerte opmaken.
Je volgt nieuwe trends op met betrekking tot ons product gamma.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt kennis van sanitaire onderdelen.
Je bezit een ruime kennis van allerlei gereedschappen.
Je hebt een eerste werkervaring met klantencontact.
Je spreekt en begrijpt vlot Nederlands.
Je bent pc-vaardig en vlot met administratie.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Wat bieden wij:
Je werkt in mooie daguren.
Je krijgt een bediende contract. Loon volgens kennis en ervaring.
Je krijgt extralegale voordelen zoals mc €8/dag, hospitalisatieverzekering.
Je krijgt een interne opleiding.
Je krijgt een gevarieerd takenpakket.
Je komt terecht in een familiale omgeving die versterkt wordt door teambuildingactiviteiten.
Je krijgt de ruimte om te groeien binnen het bedrijf.
Onze klant is een toonaangevende zaak voor professionals als enthousiaste doe- het- zelvers. Ze bieden een ruim aanbod aan producten in verschillende categorieën, waaronder bouwmaterialen, sanitair materiaal, verf, tuingereedschap en nog veel meer. Klantentevredenheid en service worden hoog in het vaandel gedragen. Hun missie is om iedere klant te voorzien van de juiste materialen en ondersteuning voor een succesvol project. Voor hun personeel voorzien