Je komt terecht op de dienst wegenissen omtrent alle structurele werken onder en naast het wegdek.
Hierin ben je het aanspreekpunt voor de klant.
Je maakt offertes en volgt deze op.
Je doet de orderverwerking.
Je denkt mee na met de klant over de mogelijkheden binnen onze (technische) mogelijkheden.
Je staat hierbij nauw in contact met jouw collega's op de andere diensten.
je ben de ondersteunende backoffice voor de projectleiders en voor de verkopers: planaanvragen, opvragen prijzen, bijkomende documenten, ...
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.
Je kan terugkijken op technische kennis/ affiniteit in de bouwsector.
Je spreekt vlot Nederlands én Frans.
Je bezit sterke pc-vaardigheden zoals Excel en bent pro paperless werken.
Je krijgt alvast de kans om nieuwe tekenprogramma's aan te leren die je in jouw functie helpen.
Voorkennis hierin niet verreist!
Je bent een ware teamspeler die resultaatgedreven is.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je komt terecht in een hecht en gedreven team.
Er hangt een motiverende werksfeer met aandacht voor een goede balans tussen werk en privé.
Je krijgt een mooie verantwoordelijkheid met ruimte voor initiatief, opleiding en ontwikkeling.
Een stimulerend loonpakket aangevuld met:
maaltijdcheques
ecocheques
jaarlijkse bonus
20 + 12 dagen verlof, deels collectief:
3 weken zomer
1 week herfstvakantie
1 week met Kerst (in 2024 uitzonderlijk 2 weken)
verlengd weekend t.e.m. woensdag na Pasen.
Jouw werkuren:
7.30 - 12.00 uur
12.45 - 16u15 uur
starten om 8.00 uur kan ook
Onze klant is een familiaal bedrijf, die reeds 70 jaren gekend is in de regio, ze zijn gespecialisserd in produceren van producten voor de wegeniswerken.
Jouw takenpakket kan uitbreiden naar een tweede dienst alsook kan je andere taken bijkrijgen.