Jij bent de persoon die zorgt dat onze toonzalen en het hoofdgebouw altijd in topconditie zijn, van nutsvoorzieningen tot kleine details.
Met jouw handige to-do lijsten zorg je dat onze onderaannemers precies weten wat er moet gebeuren om onze toonzalen up-to-date te houden.
Het algemeen onderhoud van de gebouwen? Dat heb jij helemaal onder controle!
Zie je iets dat hersteld moet worden? Jij hebt het al in de gaten en zorgt ervoor dat het snel gefikst wordt.
Verbouwingen en updates aan toonzalen of gebouwen? Jij plant en volgt alles op, zodat het vlekkeloos verloopt.
Jij zorgt ervoor dat onderaannemers het juiste materiaal op het juiste moment hebben om de klus te klaren.
Administratie saai? Niet voor jou! Jij houdt alles netjes bij, van het beheer van gebouwen tot het materiaal.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Wie ben jij:
Je kan terugkijken een aantal jaar administratieve ervaring of hebt een diploma binnen een technische of bouwgerelateerde richting.
Je bent poractief en assertief ingesteld.
Je bent leergierig en heb een technisch inzicht.
Je spreekt vlot Nederlands & ook Frans gaat je goed af.
Je bent collegiaal & organisatorisch sterk
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een glijdend uurrooster tussen 7u30-17u
39 urenweek + 10 ADV dagen
3 weken zomer
1 week kerst
rest is vrij te kiezen
Interne opleiding van 6 maand om expert te worden van de functie
Teambuilding & personeelsfeest kleuren de jaarkalender
Familiale sfeer & persoonlijke groei.
Zomerdrink & winter event.
Een positieve werkomgeving met aandacht voor collegialiteit.
Betrokken werkgever waar de deur altijd openstaat.
Loon naar gelang ervaring & competenties
Maaltijdcheques €8/gewerkte dag
Ecocheques
Onze klant, een familiale KMO in volle expansie, specialiseert zich in de productie van keukens die beantwoorden aan de eisen van de klant.
Je komt terecht in een dynamische omgeving, waar verantwoordelijkheid en flexibiliteit zeker aanwezig is! Een bedrijf waarin de zaakvoerder naast zijn werknemers staat en iedereen elkaar kent!