Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Wat mag jij verwachten tijdens jouw werkdag?
- Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de nutsvoorzieningen in al onze toonzalen en het hoofdgebouw.
- Je stelt consequent een to-do lijst op voor de onderaannemers met zicht op het updaten van de toonzalen
- Je staat in voor het algemeen onderhoud van de gebouwen
- Je houdt een oogje in het zeil in verband met herstellingen
- Verbouwingen aan toonzalen & gebouwen inplannen en opvolgen
- Materiaal bestellen voor onderaannemers
- Controle van de administratie
- Algemene administratie omtrent de gebouwen
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Wie ben jij:
- Je hebt minstens 5 jaar ervaring binnen een soortgelijke functie of als administratief bediende
- Je neemt graag zaken in handen & bent assertief ingesteld.
- Je bent leergierig en heb affiniteit met de bouwsector
- Je spreekt vlot Nederlands & hebt geen schrik om het Frans te gebruiken.
- Je bent collegiaal & organisatorisch sterk
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Voor wat hoort wat natuurlijk, dus wat bieden wij jou?
- Een glijdend uurrooster tussen 7u30-17u
- 39 urenweek + 10 ADV dagen
- Interne opleiding van 6 maand om expert te worden van de functie
- Collectief verlof in de zomer 3 weken & 1 week met kerst.
- Teambuilding & personeelsfeest kleuren de jaarkalender
- Familiale sfeer & persoonlijke groei.
- Zomerdrink & winter event.
- Een positieve werkomgeving waar collegialiteit altijd voorop staat!
- Betrokken werkgever waar de deur altijd openstaat.
- Loon naar gelang ervaring & competenties
- Maaltijdcheques €8/gewerkte dag
- Ecocheques
- Onze klant, een familiale KMO in volle expansie, specialiseert zich in de productie van keukens die beantwoorden aan de eisen van de klant.
- Je komt terecht in een dynamische omgeving, waar verantwoordelijkheid en flexibiliteit zeker aanwezig is! Een bedrijf waarin de zaakvoerder naast zijn werknemers staat en iedereen elkaar kent!