Je leidt een team van 10 Servicedeskmedewerkers en begeleidt hen in hun dagelijkse taken.
Hoewel je zelf niet direct operationeel meewerkt, zorg je ervoor dat je betrokken blijft bij de grotere en complexere cases van je teamleden.
Je focus ligt op het uitstippelen van de strategische lijnen en het verbeteren van processen.
Je verdiept je in het softwarepakket, zodat je in moeilijke situaties ook ondersteuning kunt bieden.
Daarnaast hou je de prestaties van het team in de gaten, stel je doelen en zorg je ervoor dat het team in de juiste richting wordt gestuurd.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt aantoonbare ervaring in een gelijkaardige rol, vooral het leidinggevende is hier belangrijk
Jouw communicatieskills staan op punt, jij weet hoe je jouw team kan motiveren
Je weet wat het is om in een dergelijke omgeving te werken: servicedesk komt met een waaier aan problemen in aanraking die jij telkens weet te managen
Je bezit het analytische vermogen om het complexe softwarepakket te leren kennen
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een brutoloon dat kan oplopen tot 5000 bruto afhankelijk van ervaring
Firmawagen met tankkaart
Maaltijdcheques
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
Cao90
Thuiswerk na inloopperiode
Glijdende uren
Onze klant is uitgegroeid tot dé duurzame full-service partner voor compleet HR-beleid. Als familiale KMO zoeken we professionals met ambitie en goesting om samen te groeien.