Je neemt een team van 10 Servicedeskmedewerkers mee op sleeptouw
Je werkt niet per se operationeel mee, je houdt wel vinger aan de pols bij de grotere cases van de collega's
Jouw taak zal vooral zijn om de lijnen uit te zetten en processen te verbeteren
Je werkt je in binnen het softwarepakket zodat bij moeilijke dossiers je ook kan ondersteunen
Je houdt de cijfers in het oog, stelt doelen en stuurt het team in de juiste richting
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt aantoonbare ervaring in een gelijkaardige rol, vooral het leidinggevende is hier belangrijk
Jouw communicatieskills staan op punt, jij weet hoe je jouw team kan motiveren
Je weet wat het is om in een dergelijke omgeving te werken: servicedesk komt met een waaier aan problemen in aanraking die jij telkens weet te managen
Je bezit het analytische vermogen om het complexe softwarepakket te leren kennen
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een brutoloon dat kan oplopen tot 5000 bruto afhankelijk van ervaring
Firmawagen met tankkaart
Maaltijdcheques
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
Cao90
Thuiswerk na inloopperiode
Glijdende uren
Onze klant is uitgegroeid tot dé duurzame full-service partner voor compleet HR-beleid. Als familiale KMO zoeken we professionals met ambitie en goesting om samen te groeien. Om deze toekomst vorm te geven, zijn we binnen de hoofdzetel Meulebeke op zoek naar nieuw talent.