Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Als support medewerker zal je zowel first en second line support bieden aan eindgebruikers en klanten op vlak van software
- Daarnaast zal je ook support geven, alsook aanpassingen doen binnen de verschillende modules van Odoo.
- Je denkt samen mee met de klant over optimalisatie projecten
- Je zorgt voor gebruikershandleidingen voor verschillende gebruikersgroepen.
- Je volgt de tickets op en zorgt voor een correcte afhandeling hiervan.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Heb jij in een bachelor in IT of gelijkwaardig door ervaring?
- Heb jij kennis van een ERP software?
- Kennis van Odoo is mooi meegenomen maar geen vereiste.
- Kennis van Python of andere backend programmeertaal.is een extra troef
- Ben jij klantgericht en communicatief ingesteld?
- Spreek jij naast Nederlands ook een woordje Engels?
Vink jij deze af? Ben jij de persoon die wij zoeken!
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Aantrekkelijke verloning op basis van jouw ervaring, aangevuld met groepsverzekering, hospitalisatieverzekering.
- 1dag thuiswerk per week na inloopperiode.
- Glijdende uren zijn bespreekbaar
- Gratis frisdrank en snacks te verkrijgen op het werk
- Makkelijk bereikbaar met de wagen.
- Zeer afwisselende functie met veel variatie
- Wil jij je aansluiten bij een organisatie in volle groei, waar jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat? Sluit je aan bij een gemotiveerd team en ontwikkel je samen met ons!