je zal first first en second line support bieden aan eindgebruikers en klanten.
support geven, alsook aanpassingen doen binnen de verschillende modules van Odoo.
je denk mee met de klant over verbeterprojecten.
stelt gebruikershandleidingen op voor verschillende gebruikersgroepen.
tickets opvolgen en correcte afhandeling hiervan.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
bachelor in IT of gelijkwaardig door ervaring.
kennis van ERP software.
kennis van Odoo is mooi meegenomen maar geen vereiste.
kennis van python of andere backend programmeertaal.
klantgericht ,communicatief ,inlevingsvermogen .
Nederlands en Engels zijn voor jou geen probleem.
tik je deze af? dan ben jij de persoon die wij zoeken!
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
aantrekkelijke verloning op basis van jouw ervaring, aangevuld met groepsverzekering, hospitalisatieverzekering.
1dag thuiswerk per week na inloopperiode.
glijdende uren.
gratis frisdrank en snacks te verkrijgen op het werk.
makkelijk toegankelijk met de wagen.
zeer afwisselende functie.
Wil jij je aansluiten bij een organisatie in volle groei, waar jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat? Sluit je aan bij een gemotiveerd team en ontwikkel je samen met ons!