je zal first first en second line support bieden aan eindgebruikers en klanten.
support geven, alsook aanpassingen doen binnen de verschillende modules van Odoo.
je denk mee met de klant over verbeterprojecten.
stelt gebruikershandleidingen op voor verschillende gebruikersgroepen.
tickets opvolgen en correcte afhandeling hiervan.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Bachelor in IT of gelijkwaardig door ervaring.
Kennis van ERP-software.
Kennis van Odoo is een plus, maar geen vereiste.
Ervaring met Python of andere backend programmeertalen.
Klantgericht, communicatief en met een goed inlevingsvermogen.
Je beheerst zowel Nederlands als Engels vloeiend.
Tik je alles af? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Competitief salaris op basis van jouw ervaring, met extra voordelen zoals een groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.
Mogelijkheid tot 1 dag thuiswerken per week na de inwerkperiode.
Flexibele werkuren om je dag in te richten zoals het jou uitkomt.
Gratis drankjes en snacks beschikbaar op de werkplek.
Gemakkelijke toegang met de auto.
Een dynamische en gevarieerde functie met veel uitdaging!
Wil jij deel uitmaken van een snelgroeiende organisatie waar jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat? Sluit je aan bij een gedreven team en groei samen met ons!