Als support engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor vragen omtrent hardware en software (CRM, MS365) zowel telefonisch als per mail voor zowel jouw collega's als klanten
Je schrijft handleidingen van verschillende IT processen
Je beheert gebruikersaccounts en zorgt voor de juiste toegangsrechten in verschillende systemen (Azure AD)
Op termijn zal je ook betrokken worden bij verschillende projecten: het uitrollen van nieuwe toepassingen en verbeteringen
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Ben jij in het bezit van een Bachelor Toegepaste informatica?
Op zoek naar een eerste werkervaring? Net een eerste werkervaring opgedaan?
Spreek jij een woordje Frans?
Ben jij communicatief sterk? Vlot en positief ingesteld?
Ben jij probleemoplossend?
Werk je graag zelfstandig?
Heb jij kennis van MS365, MS Azure, netwerkinfrastructuur?
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je komt terecht in een familiaal bedrijf dat volop in groei is
Voor jou op maat gemaakt opleiding, afgestemd op jouw behoeften, zo blijf je jezelf ontwikkelen en continue bijleren
Een afwisselende functie met kans om door te groeien op termijn
Verloning bespreekbaar!
Je komt terecht in een groeiende onderneming waar we veel investeren in opleidingen zodat jij je nog beter kan ontplooien.