Als IT Support Engineer word je een vaste waarde binnen het IT team. Je staat in voor:
Het oplossen van technische vragen rond software, hardware, Microsoft 365, netwerken en telefonie.
Het analyseren en behandelen van binnenkomende tickets via de servicedesk.
Proactief bijdragen aan het onderhoud en de optimalisatie van de IT-infrastructuur.
Ondersteuning op locatie bij andere vestigingen (met poolwagen).
Heldere documentatie opstellen en gebruikers op een klantvriendelijke manier verder helpen.
Je krijgt de vrijheid om je werk zelfstandig te organiseren, maar werkt tegelijk nauw samen met collega’s binnen een gestructureerd IT-team.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt een diploma op hoger niveau in IT, met een focus op systeem- en netwerkbeheer.
Je bent enthousiast en hebt een leergierige houding, de servicedesk is voor jou geen uitdaging.
Je hebt een basiskennis van het Frans.
Je communicatieve vaardigheden zijn uitstekend!
Daarnaast beschik je over een rijbewijs B voor occasionele verplaatsingen.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een aantrekkelijk brutoloon, volledig op maat van jouw ervaring en kennis.
Tal van extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, gsm etc.
Je geniet van een flexibele werkuren en mogelijkheid tot thuiswerk.
Ruime opleidingskansen en een sterke onboarding.
Vaste feedbackmomenten met de ICT Operations Manager, zodat je blijft groeien.
De klant is een familiebedrijf met de passie en ambitie van een wereldleider. Ze streven naar duurzame oplossingen en bieden een plek binnen een financieel stabiele organisatie, vol enthousiaste collega's. Hier worden zelfstandigheid en persoonlijke ontwikkeling volop gestimuleerd.