Jij houdt de materiaalbehoeften nauwkeurig bij aan de hand van controlelijsten en zorgt dat alles soepel verloopt.
Deadlines zijn voor jou heilig: je zorgt ervoor dat de leveringen stipt gebeuren en bent de schakel tussen onze leveranciers en het magazijn.
Ook coördineer je de transporten van onze afgewerkte producten, zodat alles perfect op tijd bij de klant komt.
Met jouw oog voor detail draag je bij aan een optimaal voorraadbeheer in ons ERP-systeem.
En omdat we altijd willen verbeteren, denk je actief mee aan projecten en creatieve oplossingen!
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je kan terugkijken op eerdere administratieve ervaring of hebt een bachelordiploma.
Jouw kennis Nederlands is vloeiend en kan een mondje Engels en Frans spreken.
Een proactieve, oplossingsgerichte instelling met een kritisch oog voor detail.
Een hands-on mentaliteiten en flexibel ingesteld in elke situatie.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een stimulerend loon aangevuld met:
maaltijdcheques (€8 per dag)
hospitalisatie- en groepsverzekering
eindejaarspremie,
20 + 9 dagen verlof.
Compensatie van overuren
Flexibele werktijden
opleidingen ter plaatse
Optionele voordelen zoals fietsleasing en kortingen op fitnessabonnementen.
Een familiaire cultuur met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
Fruit op het werk
Drinks en teambuilding
...
De klant is een gekende speler op de Europese markt op vlak van confectie. Naast het bedrijf in Ieper hebben zij een tweede onderneming in Duitsland. Het is de bedoeling om het bedrijf in Ieper nog meer uit te bouwen en door deze groei is de klant op zoek naar extra medewerkers. Wil jij meewerken aan dit groeiverhaal?