In een team van 4 ga je aan de slag met inkomende tickets van klanten die gebruik maken van jullie IT-services
Je lost tickets op en verzorgt de nodige communicatie en documentatie
Dit alles vanuit het hoofdkantoor van het bedrijf, je werkt uitsluitend remote
Inhoudelijk gaat dit over: netwerken, Microsoft 365, Active Directory, Azure, Windows Server en Client, VMware...
Qua niveau gaat dit om 2nd line problemen
Deze komen binnen via de interne monitoring tool, e-mail of per telefoon
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt een bachelordiploma in IT en idealiter al een eerste ervaring achter de rug
Je woont op een overbrugbare afstand van Waregem
Je hebt zin om klanten te woord te staan, met de juiste communicatie
Je hebt een sterke basiskennis in IT, specifiek voor infrastructuur
Je wil deel worden van het bedrijf en toont graag jouw engagement aan jouw werkgever
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je krijgt een aantrekkelijk brutoloon dat kan oplopen tot €3.500
Een bedrijfswagen als bespreekbare optie
Daarbovenop ontvang je maaltijd- en ecocheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering,
Een gsm en een laptop.
Na je inwerkperiode heb je de mogelijkheid om twee dagen per week van thuis uit te werken.
Bovendien krijg je toegang tot interne opleidingen om je kennis verder uit te breiden en je carrière een extra boost te geven.
Dit bedrijf is een betrouwbare IT-servicepartner die zowel infrastructuur- als softwareoplossingen aanbiedt. Met klanten verspreid over West- en Oost-Vlaanderen helpen ze bedrijven om IT-zorgen uit handen te nemen. Het is een groeiend bedrijf met een modern hoofdgebouw, een warme werksfeer, toffe activiteiten en een team dat gekenmerkt wordt door lange anciënniteit. Kortom, een aangename werkgever met heel wat mogelijkheden om door te groeien.