Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Je puzzelt elke dag met de planning van onze techniekers.
- Dankzij jou worden service orders – van installatie tot onderhoud – netjes binnen de afgesproken termijnen uitgevoerd.
- Jij houdt hierbij rekening met de beschikbaarheid van je team en zorgt voor een optimale workflow.
- Je neemt de administratieve en organisatorische opvolging van dossiers op je. Denk aan het regelen van hoogtewerkers, het verzorgen van attesten en het correct verwerken van check-in@work-registraties.
- Je bent hét aanspreekpunt voor klanten aan de telefoon. Met jouw klantvriendelijkheid en efficiënte aanpak help je hen verder alsof het vanzelfsprekend is.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je hebt een bachelordiploma.
- Je hebt reeds gewerkt rond planning van teams.
- Nederlands spreek je vloeiend alsook een mondje Frans.
- Je kan vlot overweg met nieuwe software.
- Je bent communicatief en houdt van probleemoplossend werken.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Je komt terecht in een hecht team dat elke dag er samen voor gaat.
- Een stimulerend loon aangevuld met:
- Groeps- en een hospitalisatieverzekering
- Maaltijdcheques €8 en Ecocheques.
- Veel aandacht voor work-life balance
- Starten tussen 7 en 9u
- Stoppen kan vanaf 15u30
- Uitgebreide opleidingen om expert te worden in je vakgebied
- Autonomie binnen jouw takenpakket
- Onze klant is een gevestigde waarde binnen de sector van brand- en inbraakdetectie, camerabewaking en toegangscontrole.
Dit mede dankzij de kwalitatieve technologische veiligheidsoplossingen (op maat van de klant), de uitstekende service, een sterke know-how en de enthousiaste medewerkers.
Het bedrijf telt op vandaag zo'n 50 medewerkers, verspreid over de drie nationale vestigingen.