Jij spot opportuniteiten. Je screent online offerte-aanvragen en schakelt vlot met de accountmanager. Je neemt proactief contact op met potentiële klanten en zorgt voor een vlotte afronding van de verkoop.
Jij bouwt aan langetermijnrelaties. Samen met je collega’s beheer je de klantenportefeuille in West- en Oost-Vlaanderen. Met jouw no-nonsense aanpak en commerciële flair houd je bestaande klanten tevreden en hun gegevens up-to-date.
Jij bent dé oplossingsgerichte schakel. Klantenvragen? Jij behandelt ze met een glimlach en zoekt altijd naar de beste oplossing.
Jij zorgt voor een vlotte administratie. Offertes opmaken, bestellingen verwerken via DynamicsAX (ERP) en zorgen dat alles administratief op rolletjes loopt – dat is voor jou vanzelfsprekend.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je kan terugkijken op gelijkaardige werkervaring binnen administratie, commerciële binnendienst, ...
Je bent klantgericht, proactief en vlot in de omgang.
Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands en Frans.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Glijdende werkuren:
opstart tussen 7u30 en 9u30,
stoppen tussen 16u en 18u.
20 + 10 dagen vrij te kiezen verlof
Een afwisselende job, geen dag is het zelfde, met veel autonomie
Leer- en doorgroeimogelijkheden worden gestimuleerd
Regelmatig een leuke teamactiviteit wat zorgt voor extra sfeer.
Jouw loon tussen€3000 en €3800 wordt aangevuld met:
Maaltijdcheques
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
Ecocheques
De klant is een familiaal bedrijf met de passie en ambitie van een wereldspeler. Zij gaan op zoek naar duurzame oplossingen. Je komt terecht in een financieel gezonde onderneming die bruist van de enthousiaste collega's waar zelfstandigheid en persoonlijke groei sterk aangemoedigd worden.