Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (zowel particulieren als professionelen) en voor de eigen werknemers (techniekers, magazijnmedewerkers ,…).
- Je staat in voor de afhandeling van binnenkomende opdrachten (via telefoon en mail) met betrekking tot storingen en onderhoud van centrale verwarming, sanitair of elektriciteit.
- Samen met jouw collega’s maak je de planning op van een 45-tal techniekers, i.f.v. de interventies.
- Je staat in voor de controle van de opgemaakte interventieverslagen van de techniekers.
- Je verwerkt de planning- en opvolgingsgegevens in een ERP pakket.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je hebt een bachelor of gelijkaardig dankzij ervaring
- Je bent klantgericht, vlot aan de telefoon en in de omgang.
- Je bent stressbestendig.
- Je werkt gestructureerd en administratief nauwkeurig.
- Je bent computervaardig.
- Je bent bereid op sommige dagen te werken van 9u30-18u.
- Tweetaligheid NDL / FR is een pluspunt, evenals ervaring in een planningsfunctie.
- Je krijgt een grondige opleiding en on boarding bij opstart.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Enthousiaste werknemers geven wij graag waar ze recht op hebben:
- Personeelsfeestjes & andere activiteiten kleuren regelmatig de jaarkalender.
- Wij werken volgens een 40 urenweek
- Bijgevolg heb je bovenop 20 wettelijke verlofdagen + 12 ADV dagen vrij te kiezen
- Wij bieden steeds een uitgebreide opleiding op de werkvloer!
- Uurrooster
shiften beginnen tussen 7u30-9u30
jouw werkdag eindigt tussen 16u-18u
- Uitdagend loon naargelang ervaring.
- Maaltijdcheques
- Groepsverzekering
- Hospitalisatieverzekering.
- Je komt terecht in een gerespecteerd, stabiel bouwbedrijf dat in verschillende bouwactiviteiten actief is!
- Een gerenommeerd bedrijf in West-Vlaanderen met collectief verlof, leuke personeelsfeestjes & activiteiten;
- Een bedrijf waar persoonlijke groei gestimuleerd wordt en je terecht komt in een leuk team vol diverse persoonlijkheden en leeftijdsgroepen!