Je beantwoordt inkomende telefoongesprekken en zorgt voor een professionele en vlotte afhandeling van elk gesprek.
Je staat in voor de algemene - en planningsmailbox en zorgt ervoor dat alle vragen of meldingen snel en correct worden opgevolgd.
Je registreert nauwkeurig bestellingen, zoals containerwissels en -ledigingen op afroep, in ons ERP-systeem AX.
Je ontvangt de bezoekers, beheert de postverdeling en verzorgt het plaatsen van bestellingen van kantoorbenodigdheden.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt een vlotte kennis van Nederlands en Frans, aangevuld met een goede kennis van het Engels
Je hebt geen schrik om te bellen
Zelfs tijdens drukke periodes blijf je kalm en werk je efficiënt
Je hebt enkele jaren relevante ervaring binnen de administratie
Je hebt de voorkeur om voltijds te werken en daarnaast ben je bereid om minimaal één keer per week tot 18u30 te werken
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
flexibel uurrooster: opstarten tussen 7u30-9u30
min. 1x/week werken tot 18u30
flexpot waarin je jouw overuren kan gebruiken om je werkdag vroeger te beëindigen!
Zelfstandig werken en persoonlijke groei wordt sterk aangemoedigd.
Jouw aantrekkelijk loon wordt aangevuld met:
maaltijdcheques
ecocheques
groepsverzekering
hospitalisatieverzekering
20 + 10 verlofdagen vrij in te plannen
Er worden geregeld leuke sportactiviteiten georganiseerd en regelmatig kan je deelnemen aan teambuilding.
Er worden diverse opleidingsmogelijkheden aangeboden.
Onze klant is een toonaangevend afvalbedrijf op zoek naar duurzame oplossingen. Je komt terecht in een financieel gezonde onderneming die bruist van de enthousiaste collega's waar zelfstandigheid en persoonlijke groei sterk aangemoedigd worden.
Kom jij ons team versterken en help jij ons dagelijks de wereld een stukje duurzamer te maken?