Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Allround administratieve ondersteuning
- Opmaak facturatie
- Creatie dossiers in ERP
- Beheer archief
- Support van de afdeling marketing en organisatie events
- Opvolging publiciteit
- Opvolging online bestellingen webshop
Onthaal en algemene administratie
- Professioneel en vriendelijk onthaal van de klanten en bezoekers
- Telefonisch onthaal en verdere verwerking van deze
- Beheer algemene mailbox en correspondentie
- Boeken van hotels en aanvragen doen voor visum
- Opvolging activiteiten van de poetshulp
- Beheer kantoormateriaal
Je neemt ook zelf
initiatieven en denkt mee hoe de administratieve processen op de meest
efficiënte manier kunnen gerund worden.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je hebt werkervaring in een administratieve functie en behaalde een hoger diploma
- Je kan nauwkeurig, efficiënt en discreet werken
je bent gedreven, stressbestendig en hebt een positieve ingesteldheid
- Je bent vlot in het Nederlands/Frans
- Een administratieve duizendpoot en die communicatief zeer sterk is en snel kan schakelen
je kan zowel in team als zelfstandig werken
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- De firma biedt jou een voltijdse of 4/5 job in een familiale onderneming
- Je krijgt de kans krijgt om je administratieve talenten verder te ontwikkelen
- Je kan rekenen op een motiverend en aantrekkelijk salaris, daarnaast heb je extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (8€/dag), een pensioenplan en heb je de mogelijkheid tot het leasen van een fiets en of een wagen
- Je werkt in een filevrije omgeving met flexibele werkuren en toffe collega’s
- De referentie voor totaalprojecten voor interieur, dit van ontwerp, verkoop, coördinatie tot uitvoering. Stabiele firma met een heel hoge reputatie in de markt.